kauda inne nexus 5x root karapu... root karala custem rom ekak dagena inna aya :P
chamil32 Well-known member Dec 5, 2009 17,019 1,696 113 Matara Oct 8, 2018 #1 kauda inne nexus 5x root karapu... root karala custem rom ekak dagena inna aya