Night time Data ඉවත් කීරිම පිළිබඳ ජනපතිට යෝජනාවක්

Troop

Well-known member
  • May 22, 2014
    5,790
    2,728
    113
    Starlink neme bn mona link ekath lankawe operate karanna nam TRCSL eken approval eka ganna one.
    Eka ithin loweth wenne nathi deyak.

    ow approve nokaranna loku chance ekak thiyenawa. habai lankawe government eka kiyana widiyata wada karanawada nadda kiyana decision eka thiyenne spaceX eka athe. spaceX eken lankawe idan starlink ekata connect wena bari kare nattham horen hari ganna puluwan wei.
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,990
    2
    116,138
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ

    Vibing White Cat GIF
     
    • Haha
    Reactions: asylum

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    තාම මේක ජනපතිතුමා දැකලා නැද්ද? ඊලග ගම සමග පිළිසඳරෙදි කිව්වා නං හරි නේද මචං?
     
    • Haha
    Reactions: buddikagayan

    raterala

    Well-known member
  • May 26, 2013
    2,184
    1,455
    113

    බෝලාට කියන්න නන්දසේන ජනාධිපති තුමාට මේව බලන්න වෙලාවක් නැහ. ගමෙන් ගමට ගිහිල්ලා ග්‍රාමසෙවක වැඩේ කොරන්නම වෙලාව මදි.​

     
    • Haha
    Reactions: RideYourParty