Starlink neme bn mona link ekath lankawe operate karanna nam TRCSL eken approval eka ganna one.
Eka ithin loweth wenne nathi deyak.
ow approve nokaranna loku chance ekak thiyenawa. habai lankawe government eka kiyana widiyata wada karanawada nadda kiyana decision eka thiyenne spaceX eka athe. spaceX eken lankawe idan starlink ekata connect wena bari kare nattham horen hari ganna puluwan wei.


Heta dialog eke package details hambu una gaman dannam