More detail....please contact http://www.elakiri.com/forum/member.php?u=45736patta mchan
gana kiyak witara weida
More detail....please contact http://www.elakiri.com/forum/member.php?u=45736patta mchan
gana kiyak witara weida
borelle charging station ekak thiyenawada ban?![]()
Machan mama office yanna dawasata 100 Km wage yanawa. E kiyanne maseta 3000k wath yawi anik gaman ekka. Meka laba weida ban gattoth, light bill ekka. Solar panel ekakata keeyak wage yaida?
Machan mama office yanna dawasata 100 Km wage yanawa. E kiyanne maseta 3000k wath yawi anik gaman ekka. Meka laba weida ban gattoth, light bill ekka. Solar panel ekakata keeyak wage yaida?
solar panel nam danna tharamin 4.5 - 5 lakhs wage yai (200 units per month, mama meka thread ekaka dakke)
meka charge karanna 10-12 units yanawa kiyala dakka mathakai... ethakota ubata 200k solar panel eken awoth yantham athi...
ubata dan hybrid ekak nam thiyenne maseta 15000 wath petrol one wenawane.. ethakota recovery period eka 500000/15000 = 33 months => around 2.5 years
non-hybrid nam ithin 1.5 years yanakota gaana cover
කැන්ඩි සිටි සෙන්ටර් එකෙයි කුරුනාගලයි දැන් charging තියනවා කියල ආරංචියි. එත් තාම sure නැහැ.
thanks machan. monawa unath meke eka digata godak dura yanna bane bn. eka thamai thiyena ekama awasiya. e athin baluwama fuel walin duwana ewa hodai
dannawane ithin lankawe vehicle market eke hati...thanks machan. monawa unath meke eka digata godak dura yanna bane bn. eka thamai thiyena ekama awasiya. e athin baluwama fuel walin duwana ewa hodai
danatamath charging stations hadaagena yanawa machan
meka balapan
http://sparkev.lk/charging-locations/
july iwarawenna kalin tikak open karanawa kiyala thiyenne... thawa 6 months yanakota okkoma loku cities wala thiyei... eeta passe ithin wahane demand wela artificial market ekak awith nikan toyota 121 eka wage weidannawane ithin lankawe vehicle market eke hati...
2nd car eka vidihata pavichiyata vaasine ban......dura gamanakata vehicle ekak hire ekata gathath padu nane ban....
oka ethin pavichi karana vidihai, pudgalayai matha radaa pavathine...
![]()
meka first car eka widiyata aran aduwata petrol ekak dura gaman yanna second car widiyata thiyagattath awulak ne mata nam hithenne..