Nissan Leaf ලෝකයේ ඉලෙක්ට්‍රික් මෝටර් රථ අතර අංක එක

laMir

Well-known member
  • May 6, 2014
    2,597
    428
    113
    ගම් 5 නේ.....
    patta mchan
    gana kiyak witara weida
    More detail....please contact http://www.elakiri.com/forum/member.php?u=45736
    1.JPG
     

    Muttley

    Active member
  • Jun 29, 2010
    892
    190
    43
    Machan mama office yanna dawasata 100 Km wage yanawa. E kiyanne maseta 3000k wath yawi anik gaman ekka. Meka laba weida ban gattoth, light bill ekka. Solar panel ekakata keeyak wage yaida?
     

    qualcomm

    Member
    Sep 30, 2013
    605
    23
    0
    Machan mama office yanna dawasata 100 Km wage yanawa. E kiyanne maseta 3000k wath yawi anik gaman ekka. Meka laba weida ban gattoth, light bill ekka. Solar panel ekakata keeyak wage yaida?

    solar panel nam danna tharamin 4.5 - 5 lakhs wage yai (200 units per month, mama meka thread ekaka dakke)
    meka charge karanna 10-12 units yanawa kiyala dakka mathakai... ethakota ubata 200k solar panel eken awoth yantham athi...

    ubata dan hybrid ekak nam thiyenne maseta 15000 wath petrol one wenawane.. ethakota recovery period eka 500000/15000 = 33 months => around 2.5 years
    non-hybrid nam ithin 1.5 years yanakota gaana cover
     

    OCP

    Active member
  • May 24, 2011
    460
    177
    43
    Wattala
    කැන්ඩි සිටි සෙන්ටර් එකෙයි කුරුනාගලයි දැන් charging තියනවා කියල ආරංචියි. එත් තාම sure නැහැ.
     

    laMir

    Well-known member
  • May 6, 2014
    2,597
    428
    113
    ගම් 5 නේ.....
    Machan mama office yanna dawasata 100 Km wage yanawa. E kiyanne maseta 3000k wath yawi anik gaman ekka. Meka laba weida ban gattoth, light bill ekka. Solar panel ekakata keeyak wage yaida?

    solar panel nam danna tharamin 4.5 - 5 lakhs wage yai (200 units per month, mama meka thread ekaka dakke)
    meka charge karanna 10-12 units yanawa kiyala dakka mathakai... ethakota ubata 200k solar panel eken awoth yantham athi...

    ubata dan hybrid ekak nam thiyenne maseta 15000 wath petrol one wenawane.. ethakota recovery period eka 500000/15000 = 33 months => around 2.5 years
    non-hybrid nam ithin 1.5 years yanakota gaana cover

    කැන්ඩි සිටි සෙන්ටර් එකෙයි කුරුනාගලයි දැන් charging තියනවා කියල ආරංචියි. එත් තාම sure නැහැ.

    11.gif
     

    tharindutpk

    Active member
  • Jan 20, 2013
    293
    22
    28
    thanks machan. monawa unath meke eka digata godak dura yanna bane bn. eka thamai thiyena ekama awasiya. e athin baluwama fuel walin duwana ewa hodai
     

    qualcomm

    Member
    Sep 30, 2013
    605
    23
    0
    thanks machan. monawa unath meke eka digata godak dura yanna bane bn. eka thamai thiyena ekama awasiya. e athin baluwama fuel walin duwana ewa hodai

    danatamath charging stations hadaagena yanawa machan
    meka balapan
    http://sparkev.lk/charging-locations/

    july iwarawenna kalin tikak open karanawa kiyala thiyenne... thawa 6 months yanakota okkoma loku cities wala thiyei... eeta passe ithin wahane demand wela artificial market ekak awith nikan toyota 121 eka wage wei :D dannawane ithin lankawe vehicle market eke hati...
     
    Last edited:

    laMir

    Well-known member
  • May 6, 2014
    2,597
    428
    113
    ගම් 5 නේ.....
    thanks machan. monawa unath meke eka digata godak dura yanna bane bn. eka thamai thiyena ekama awasiya. e athin baluwama fuel walin duwana ewa hodai

    2nd car eka vidihata pavichiyata vaasine ban......dura gamanakata vehicle ekak hire ekata gathath padu nane ban....
    oka ethin pavichi karana vidihai, pudgalayai matha radaa pavathine...

    danatamath charging stations hadaagena yanawa machan
    meka balapan
    http://sparkev.lk/charging-locations/

    july iwarawenna kalin tikak open karanawa kiyala thiyenne... thawa 6 months yanakota okkoma loku cities wala thiyei... eeta passe ithin wahane demand wela artificial market ekak awith nikan toyota 121 eka wage wei :D dannawane ithin lankawe vehicle market eke hati...

    11.gif
     

    qualcomm

    Member
    Sep 30, 2013
    605
    23
    0
    2nd car eka vidihata pavichiyata vaasine ban......dura gamanakata vehicle ekak hire ekata gathath padu nane ban....
    oka ethin pavichi karana vidihai, pudgalayai matha radaa pavathine...



    11.gif


    meka first car eka widiyata aran aduwata petrol ekak dura gaman yanna second car widiyata thiyagattath awulak ne mata nam hithenne..