No. plate HELP...

Mr.Abey

Member
Nov 5, 2014
77
9
0
මචන්ලා වාහනේක no. plate එකන් වාහනයක් ගැන දැනගන්න පුලුවන් information මොනාද..?

කට්ටිය 2nd hand වාහනයක් ගන්න යද්දි,
වාහනේ condition එක වගේම no. plate එකත් බලනවා..ඇයි ඒ ?
 

GuneBhai

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    bump

    English number plate wala

    register karapu palatha - WP nan wahane market wadee
    English number eka - G ta wada H ta wada J ta wa da K maket
    register karala thiyenne Petrol da Diesel widiyatada kiyala... engin eka maru karalada ballan thama ehema karnne
    premit wahanayak da kiyala balanna....
     

    IDG

    Well-known member
  • Aug 3, 2012
    14,166
    3,146
    113
    34
    වාහන ගොඩේ
    accident wela nam number plate eka nawila paint gihin tiyenne mona widiyata hadwuwath number plate eka aluthen dala nattam hoyanna puluwan
    eth owwa bala bala wahana gannepa bn ita wada dewal tiyenawa wahaneka balanna
     

    Mr.Abey

    Member
    Nov 5, 2014
    77
    9
    0
    bump

    English number plate wala

    register karapu palatha - WP nan wahane market wadee
    English number eka - G ta wada H ta wada J ta wa da K maket
    register karala thiyenne Petrol da Diesel widiyatada kiyala... engin eka maru karalada ballan thama ehema karnne
    premit wahanayak da kiyala balanna....

    accident wela nam number plate eka nawila paint gihin tiyenne mona widiyata hadwuwath number plate eka aluthen dala nattam hoyanna puluwan
    eth owwa bala bala wahana gannepa bn ita wada dewal tiyenawa wahaneka balanna


    ඔක්කොටම ගොඩක් ස්තුතියි...