Nokia 5.4

S.GUNE

Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,805
    5,807
    113
    අවුලක් නැහැ බන්. හැබයි සූපිරි performance බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා. මම දැන් අවුරුද්දක් විතර පාවිච්චි කරනවා. කැමරා සාමාන්‍යයයි හොඳමත් නැහෑ නරකමත් නැහැ. මම කොහොමත් කැමරාව පාවිච්චි කරන්නේ නැහැ පොඩි එදිනෙද වැඩ කට මිසක්.
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    අවුලක් නැහැ බන්. හැබයි සූපිරි performance බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා. මම දැන් අවුරුද්දක් විතර පාවිච්චි කරනවා. කැමරා සාමාන්‍යයයි හොඳමත් නැහෑ නරකමත් නැහැ. මම කොහොමත් කැමරාව පාවිච්චි කරන්නේ නැහැ පොඩි එදිනෙද වැඩ කට මිසක්.
    ah ela bn, matath basic vada tikat witharai bn phone ek use venne e nisa me vage ekak baluwe, battery life ek ehem hodai d bn?
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Solo Rider

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    Man gawa thiyanawa, mama nan echcharama Satisfied ne.
    Man gawa kalin thibba Nokia 6.2 eka, Anna eka nan patta.

    5.4 Faults Mata set wechcha.

    # Touch eka awul, samahara welawata notification panel eka nikamma pahalata enawa screen eka wena kohe Hari touch karaddi.

    # finger print scanner eka Gu 70y. Melo rahak ne. Wada karannne ne hariyata.

    Wena nan loku case ekak ne. Cam eka shape. Lag wenne nan ne. Battery nan hoday. Patta gahalath dawasama thiyanawa. Meka set une 32000ta wage, dialog discount. E nisa e ganata awulakma ne.

    Mama nan patta gahanawa meka. Sapekshawa Nokia 6.2 eka hoday Mata nan.

    ----------

    Samsung A series ehekata giyoth mokada ?
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    nokia 5.3 ekak use karanawa hodatama hodai. mage yaluwek gaththa 5.4 eka mama 5.3 eka gaththata passe. dan 1 year withara wenawa, kisima awulak kiwwe nam na but @S.GUNE kiwwa wage top class camera nam expect karanna epa. mage 5.3 eke cam ekath normal. mama photography or videography gana wadiya hithanne nathi nisa awulak na.
    supiri cam onenam wena phone ekak or nokiama flagship ewa hoda wei.
    stock android nam ithin :love2::love2::love2::love2:
    5.4 eke 128gb version eka balanna. 64gb nam madi
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    Signal strength කොහොමද කියපල්ලා. Xiaomi note 10 එකක් අරන් සිග්නල් කඳුලක් නෑ
    ade ehemad, note 11 ek thiyenw mn ekath baluw, xiaomi phone aul d bn bugs ehem thiye d?

    Man gawa thiyanawa, mama nan echcharama Satisfied ne.
    Man gawa kalin thibba Nokia 6.2 eka, Anna eka nan patta.

    5.4 Faults Mata set wechcha.

    # Touch eka awul, samahara welawata notification panel eka nikamma pahalata enawa screen eka wena kohe Hari touch karaddi.

    # finger print scanner eka Gu 70y. Melo rahak ne. Wada karannne ne hariyata.

    Wena nan loku case ekak ne. Cam eka shape. Lag wenne nan ne. Battery nan hoday. Patta gahalath dawasama thiyanawa. Meka set une 32000ta wage, dialog discount. E nisa e ganata awulakma ne.

    Mama nan patta gahanawa meka. Sapekshawa Nokia 6.2 eka hoday Mata nan.

    ----------

    Samsung A series ehekata giyoth mokada ?
    appa touch ek aul d :sorry: matath basic wada tika thibba nm athi, A series eke A03 kiyan ek thama stock thiyenne vena eva nane :( danat thiyenne J7 ekak eka tham aulak na eth me yana widiyat ekak aran thiyaganna baluwe :baffled: dialog discount ek gaththe kohomad? matath red vision thiye eth online purchase karanakot ek pennanne nane

    nokia 5.3 ekak use karanawa hodatama hodai. mage yaluwek gaththa 5.4 eka mama 5.3 eka gaththata passe. dan 1 year withara wenawa, kisima awulak kiwwe nam na but @S.GUNE kiwwa wage top class camera nam expect karanna epa. mage 5.3 eke cam ekath normal. mama photography or videography gana wadiya hithanne nathi nisa awulak na.
    supiri cam onenam wena phone ekak or nokiama flagship ewa hoda wei.
    stock android nam ithin :love2::love2::love2::love2:
    5.4 eke 128gb version eka balanna. 64gb nam madi
    ade ehenm aulk na vage ne, matath cam ek nm lokuwat one na oya trip ekak giyam photo ekak gahanna wage thama one nm :P anith eva nm day to day wada thama games gahanneth na bn
     

    stasia

    Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ
    ade ehemad, note 11 ek thiyenw mn ekath baluw, xiaomi phone aul d bn bugs ehem thiye d?
    මගෙ Huawei එකට තියන සිග්නල් xiaomi එකට නෑ. Battery life එහෙම නම් හොඳයි xiaomi එකේ. මේ දවස්වල power cut තියන හින්දා xiaomi සිග්නල් නැති වෙන වෙලාවල් පවා තියනවා. හැබැයි huawei එකේ කොයි වෙලාවෙත් සිග්නල් තියනවා. Note 11 නම් දන්නේ නෑ. මම නම් නිකන් දුන්නත් මේ ලබ්බවල් ආයේ ගන්නේ නෑ.
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Mama use karanawa...wife gawath ekak thiynawa .

    Mage eke nam telegram eke wala nisama memory full welaa...poddak stuck wenawa dan :lol:

    Camera hodai..huawei ewa ekka baluwama quality hodai...battery eka gatthu mul kale hodai...dan tikak adui...but comparatively good...

    Pubg gahanawa...awulk naa smooth run wenawa..

    Ara udin kiyapu issues thiyenawa....finger print eka chater...hariyata ganne na..touch eka awul...man hithuwe mage tempered glass eka nisa kiyala...

    System eka hiti gaman non responsive wena scene thibuna..call gatthama screen eka off wenawa...aye on karaganna bari case thibuna...dan nm ewa shape...android updates ekka fix wenna athi..

    Overall good...but hodatama hodai kiyanna ba
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    මගෙ Huawei එකට තියන සිග්නල් xiaomi එකට නෑ. Battery life එහෙම නම් හොඳයි xiaomi එකේ. මේ දවස්වල power cut තියන හින්දා xiaomi සිග්නල් නැති වෙන වෙලාවල් පවා තියනවා. හැබැයි huawei එකේ කොයි වෙලාවෙත් සිග්නල් තියනවා. Note 11 නම් දන්නේ නෑ. මම නම් නිකන් දුන්නත් මේ ලබ්බවල් ආයේ ගන්නේ නෑ.
    ube mokadda bn network ek?

    Mama use karanawa...wife gawath ekak thiynawa .

    Mage eke nam telegram eke wala nisama memory full welaa...poddak stuck wenawa dan :lol:

    Camera hodai..huawei ewa ekka baluwama quality hodai...battery eka gatthu mul kale hodai...dan tikak adui...but comparatively good...

    Pubg gahanawa...awulk naa smooth run wenawa..

    Ara udin kiyapu issues thiyenawa....finger print eka chater...hariyata ganne na..touch eka awul...man hithuwe mage tempered glass eka nisa kiyala...

    System eka hiti gaman non responsive wena scene thibuna..call gatthama screen eka off wenawa...aye on karaganna bari case thibuna...dan nm ewa shape...android updates ekka fix wenna athi..

    Overall good...but hodatama hodai kiyanna ba
    ane mnda bn ganna ekakuth na mekai ara xiaomi note 11 ekai thama bala bala inne bn :baffled:
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    e me phone ek hodai d bn, dialog eke thiye 43kt ganna baluwe, wena kohewath mid range phones stock na :sorry:
    dialog club vision red ek thiye eka redeem karanna danna kenk innaw nm kiyannako ;)
    Dialog එකේ 36ට තිබ්බෙ ඕක warrantyකොහෙමද?

    මම අවුරුද්දකට කලින් 2yrs warranty එක්ක ගත්තෙත් 43ට. මං ගත්තෙ MC එකේ Nokia එකෙන්
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    Dialog එකේ 36ට තිබ්බෙ ඕක warrantyකොහෙමද?

    මම අවුරුද්දකට කලින් 2yrs warranty එක්ක ගත්තෙත් 43ට. මං ගත්තෙ MC එකේ Nokia එකෙන්
    warranty nm 1 year d kohed bn, dan kohomath ganan gihin ne bn eth meka echchar vadi vela na wage
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    appa touch ek aul d :sorry: matath basic wada tika thibba nm athi, A series eke A03 kiyan ek thama stock thiyenne vena eva nane :( danat thiyenne J7 ekak eka tham aulak na eth me yana widiyat ekak aran thiyaganna baluwe :baffled: dialog discount ek gaththe kohomad? matath red vision thiye eth online purchase karanakot ek pennanne nane

    Wife ta thiyanawa club vision discount ban.

    Apo xiomi, redmi, pocco wage reddawal nan gannna epa. Marala . ITA wada Nokia 5.4 hoday.

    Kiyanna amathaka una, Touch eka awul wenne thani Athen operate karana Kota. Ath 2ma use wenawa nan Ara seen eke wenne ne . Mona unath finger print nan jarawak.
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ube mokadda bn network ek?


    ane mnda bn ganna ekakuth na mekai ara xiaomi note 11 ekai thama bala bala inne bn :baffled:

    Xiomi nm echara hari na neda....wife use kara...habai eka low end ekak...high end kohomda danne na.. Nokia eka awulk na habai..samanya use karanawanam shape...wife use karanawa...eyata nam kisi awulk na :lol:
     
    • Like
    Reactions: nkt

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    Wife ta thiyanawa club vision discount ban.

    Apo xiomi, redmi, pocco wage reddawal nan gannna epa. Marala . ITA wada Nokia 5.4 hoday.

    Kiyanna amathaka una, Touch eka awul wenne thani Athen operate karana Kota. Ath 2ma use wenawa nan Ara seen eke wenne ne . Mona unath finger print nan jarawak.
    kohomad danne na ne club vision discount ek apply kale, online neme d gaththe? :eek:
    ow ne xiaomi jawarak wage ne, mekam gannaw ehenm, club vision ek add karaganna vidiya heta call karalawath balanna one dialog ekat :D

    Xiomi nm echara hari na neda....wife use kara...habai eka low end ekak...high end kohomda danne na.. Nokia eka awulk na habai..samanya use karanawanam shape...wife use karanawa...eyata nam kisi awulk na :lol:
    ow ne bn nokia ekam gannaw bn ehenm :P
    ------ Post added on Apr 7, 2022 at 11:11 PM
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    ThisaraMalintha

    Well-known member
  • Nov 16, 2015
    8,612
    7,331
    113
    ගෙදර
    mama langadi gatta samsung 03S kiyala ekak. ekath oya wagema ekak mama hithanne. phone eka hondai.
    habai mama wadiya phones use karanne na. calls, whatsapp, email, ms teams, music, current nathi weleta browsing owa thama karanne. heavy user kenek ta nam kohoma weida danne na
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    mama langadi gatta samsung 03S kiyala ekak. ekath oya wagema ekak mama hithanne. phone eka hondai.
    habai mama wadiya phones use karanne na. calls, whatsapp, email, ms teams, music, current nathi weleta browsing owa thama karanne. heavy user kenek ta nam kohoma weida danne na
    math dakka bn meka, me dekam eka wage mn hithanne
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    kohomad danne na ne club vision discount ek apply kale, online neme d gaththe? :eek:

    Staff ban
    unta hambenawa club vision 20-30% discount

    ow ne xiaomi jawarak wage ne, mekam gannaw ehenm, club vision ek add karaganna vidiya heta call karalawath balanna one dialog ekat :D

    ------ Post added on Apr 7, 2022 at 11:11 PM
    (y)
     
    • Like
    Reactions: TCB Rox and NRTG