Mama use karanawa...wife gawath ekak thiynawa .
Mage eke nam telegram eke wala nisama memory full welaa...poddak stuck wenawa dan
Camera hodai..huawei ewa ekka baluwama quality hodai...battery eka gatthu mul kale hodai...dan tikak adui...but comparatively good...
Pubg gahanawa...awulk naa smooth run wenawa..
Ara udin kiyapu issues thiyenawa....finger print eka chater...hariyata ganne na..touch eka awul...man hithuwe mage tempered glass eka nisa kiyala...
System eka hiti gaman non responsive wena scene thibuna..call gatthama screen eka off wenawa...aye on karaganna bari case thibuna...dan nm ewa shape...android updates ekka fix wenna athi..
Overall good...but hodatama hodai kiyanna ba