Nokia 5610

harsha440

Well-known member
  • May 21, 2007
    6,088
    39
    48
    █ ĶàŊďŷ █
    Mage Phone ka Nokia 5610 Express Music 1k..
    Dan Lagakadi Idala... Charge karala Iwalawela Battery Ful Kiyala watunama....
    Dala Tiyena Theme 1ka wenaswela...Memory Card 1th Pennanatiwa yanwa....
    MOkadda MEkata Hetuwa Kiyanna Puluwanda Katahari....
     

    jwaruna

    Junior member
  • Sep 9, 2006
    672
    17
    18
    colombo
    ehema wenne battery eka over charge unahama ..eka loku wenawa...ethakota memory eka wada karanee nathee..phone ekee piyanata set wena switch ekak thiyanawa eka press wenne nathi unahama..., puluwan nam wena battery ekak dagena balanna..ethakota memory eka wada karai