උපත් හැකියාවන් සහිත මේ වගේ ළමයින්ව ඉදිරියට යවන්න රටේ අධ්යාපන ක්රමය වෙනස් විය යුතුයි. වෙන රටවල් වල නම් මේ වගේ ඒවාට අවස්ථාව දෙනවා
මොකද්ද බන් අමුතු දැනුම. අවර්තිතා වගුව පාඩම්, ඉංග්රීසි කතා කරන්න පුලුවන්, ඉලක්කමක් කියවගන්න පුලුවන් වගේ දේවල් රටේ අරුම පුදුම දෙයක් වගේ news වල පෙන්නන්න තරම් අපි මෝඩ රටක්ද ? AL කරන එකෙක්ටවත් ආවර්තිතා වගුවේ 40ක් පිලිවලට මතක නම් ඇති..ඔය ළමයාගේ අම්මයි තාත්තයි ටියුෂන් කරන්නෙ. තාත්ත ඉංග්රීසි අම්මා ගණිතය. 6 වසරේ ඉඳන් O/L වෙනකන් කරනවා. මමත් ක්ලාස් ගියා. තාත්තා අමු පණ්ඩිතයා. මම මාසයක් විතර පන්ති යන්නැතුව ඉඳලා එක දවසක් ගියා කියලා මට ආයේ පන්ති එන්න එපා කියලා මාව එලවගත්තා කැරියා. හැබැයි ඉතින් මම ඔය සබ්ජෙක්ට් දෙකටම A ගත්තා.මොකද්ද බන් අමුතු දැනුම. අවර්තිතා වගුව පාඩම්, ඉංග්රීසි කතා කරන්න පුලුවන්, ඉලක්කමක් කියවගන්න පුලුවන් වගේ දේවල් රටේ අරුම පුදුම දෙයක් වගේ news වල පෙන්නන්න තරම් අපි මෝඩ රටක්ද ? AL කරන එකෙක්ටවත් ආවර්තිතා වගුවේ 40ක් පිලිවලට මතක නම් ඇති..
ඔය ළමයට සාමාන්ය විදියට කරගෙන යන්න දුන්නනම් තමයි හරි.. 4 වසරේදීම ඔහොම දෙයක් ඔළුවට දාල නාගන්නේ නැතිව..
අපෙ උන්ට ඉන්ටනෙට් තිබුනට එෆ්බී, වැලසයට් , යූටියුබ් එකෙත් ගොබ්බ චැනල් විතරයි බලන්නෙ.මොකද්ද බන් අමුතු දැනුම. අවර්තිතා වගුව පාඩම්, ඉංග්රීසි කතා කරන්න පුලුවන්, ඉලක්කමක් කියවගන්න පුලුවන් වගේ දේවල් රටේ අරුම පුදුම දෙයක් වගේ news වල පෙන්නන්න තරම් අපි මෝඩ රටක්ද ? AL කරන එකෙක්ටවත් ආවර්තිතා වගුවේ 40ක් පිලිවලට මතක නම් ඇති..
ඔය ළමයට සාමාන්ය විදියට කරගෙන යන්න දුන්නනම් තමයි හරි.. 4 වසරේදීම ඔහොම දෙයක් ඔළුවට දාල නාගන්නේ නැතිව..
මචං උබ ඔහොම කතෑවක් කියනවා නම් ඒකෙ යටිම පතුලෙ මොකද්දො ග්රාමීය කුහක ගොම ගදක් මට එනවා.මොකද්ද බන් අමුතු දැනුම. අවර්තිතා වගුව පාඩම්, ඉංග්රීසි කතා කරන්න පුලුවන්, ඉලක්කමක් කියවගන්න පුලුවන් වගේ දේවල් රටේ අරුම පුදුම දෙයක් වගේ news වල පෙන්නන්න තරම් අපි මෝඩ රටක්ද ? AL කරන එකෙක්ටවත් ආවර්තිතා වගුවේ 40ක් පිලිවලට මතක නම් ඇති..
ඔය ළමයට සාමාන්ය විදියට කරගෙන යන්න දුන්නනම් තමයි හරි.. 4 වසරේදීම ඔහොම දෙයක් ඔළුවට දාල නාගන්නේ නැතිව..
මට video එකේ අමුතු talent එකක් වගේ දෙයක් දැක්කේ නෑ .. උබට එහෙම පෙනුනට මට කරන්න දෙයක් නෑ බන්.මචං උබ ඔහොම කතෑවක් කියනවා නම් ඒකෙ යටිම පතුලෙ මොකද්දො ග්රාමීය කුහක ගොම ගදක් මට එනවා.
මං නම් හරි ම කැමති මේ වගේ ළමයි බිහි වෙනවාට.
එහෙම ළමයෙක් දැක්කම අපේ උන් පණ්ඩිතකම පැහිච්ච කම ගගා පොඩ්ඩක් හරි ඌව පහලට අදින්න බලනව නම් ඒක කැතයි.
මට නම් ගොඩක් සතුටුයි එහෙම අය දැක්ක ම.
එහෙම ළමයින්ට මම පෞද්ගලිකව උදව් කරනවා.
ඇත්තට ම බැලුවොත් මම ඉගනගන්න ආසා දේවල් කරන්න ජීවිත කාලය මදි. මේ ළමය හරි වාසනාවන්තයි.
උපන්නාට වැනෙන උනුයි වැල යන පැත්තට මැස්ස ගහන උනුයි නෙමෙයි මේ ලෝකෙ වෙනස් කරේ.
වෙනස් විදියට හිතපු කැප උනු පිස්සො කියලබැණුම් අහපු මිනිස්සු.
උන්ගෙ පහනෙන් මචං අපි ඔක්කොම එලිය බලන්නෙ. උන්ට හිනා වෙන්න එපා.

මොකද්ද බන් අමුතු දැනුම. අවර්තිතා වගුව පාඩම්, ඉංග්රීසි කතා කරන්න පුලුවන්, ඉලක්කමක් කියවගන්න පුලුවන් වගේ දේවල් රටේ අරුම පුදුම දෙයක් වගේ news වල පෙන්නන්න තරම් අපි මෝඩ රටක්ද ? AL කරන එකෙක්ටවත් ආවර්තිතා වගුවේ 40ක් පිලිවලට මතක නම් ඇති..
ඔය ළමයට සාමාන්ය විදියට කරගෙන යන්න දුන්නනම් තමයි හරි.. 4 වසරේදීම ඔහොම දෙයක් ඔළුවට දාල නාගන්නේ නැතිව..
ඔව් බන් දක්ෂ ළමයෙක් වෙන්න ඇති. ඒත් 4 වසරේදී ඉස්කෝලේ විදුහල්පති ඇවිත් "අපිට තව උගන්නන දේවල් නෑ මේ ළමයට" වගේ දේවල් කියලා ඒ ළමයව වෙන තැනක තියල තියන දක්ෂකම මොට වෙන්න පුලුවන් උබ කියනවා වගේ. 8 වසර වගේ වෙනකන් වත් සාමාන්ය විදියට ඉස්කෝලේ යවල බලන්න ඕනේ. .chess වලින් මුල 10ට ඉන්නවනම් මොකක් හරි talent එකක් ඇති... ... මම 5 වසරේ ඉන්නකොට ආවර්තිතා වගුව තියා chemistry කියන්නේ මොකක්ද දන්නෙත් නෑ ....මටනම් පෙන්නේ දෙමව්පියෝ සැහෙන push කරනවා වගේ ....මනසට නිදහසේ වැඩෙන්නේ දුන්නනම් තමයි හොඳ...නැත්නම් සහජයෙන් හැකියාවක් තියනවනම් මොට වෙනව ....
chess වලින් මුල 10ට ඉන්නවනම් මොකක් හරි talent එකක් ඇති... ... මම 5 වසරේ ඉන්නකොට ආවර්තිතා වගුව තියා chemistry කියන්නේ මොකක්ද දන්නෙත් නෑ ....මටනම් පෙන්නේ දෙමව්පියෝ සැහෙන push කරනවා වගේ ....මනසට නිදහසේ වැඩෙන්නේ දුන්නනම් තමයි හොඳ...නැත්නම් සහජයෙන් හැකියාවක් තියනවනම් මොට වෙනව ....


chess වලින් මුල 10ට ඉන්නවනම් මොකක් හරි talent එකක් ඇති... ... මම 5 වසරේ ඉන්නකොට ආවර්තිතා වගුව තියා chemistry කියන්නේ මොකක්ද දන්නෙත් නෑ ....මටනම් පෙන්නේ දෙමව්පියෝ සැහෙන push කරනවා වගේ ....මනසට නිදහසේ වැඩෙන්නේ දුන්නනම් තමයි හොඳ...නැත්නම් සහජයෙන් හැකියාවක් තියනවනම් මොට වෙනව ....
ඔවු බලෙන් දෙන්න ගියොත් ළමයා අවුල් වෙන්න පුළුවන්
නමුත් මන් අදහස් කරේ මේ වගේ ළමයි අපේ රටේ ඉන්නවා නම් ඒ අයට ක්රමයක් හදලා දෙන්න ඕනේ කියන ඒක
මෙන්න මේ වගේ
https://www.tn.gov/education/student-support/special-education/intellectually-gifted.html
![]()
එහෙම අති දක්ෂයෝ වෙන ප්රශ්න නිසා විනාශ වෙන්න පුළුවන්