O/L ෆේල් කෙනෙක්ට Coding ඉගෙනගෙන ගොඩදාගන්න පුලුවන් වෙයිද?

webDevNinja

Active member
  • Oct 26, 2021
    148
    185
    43
    Online IQ test එකක් දීලා බලපන්.
    කව්රු කොච්චර මොන බයිලේ ගැහුවත්. වැඩ පුළුවන් උනාට වැඩක් නැ paper qualification ඕනේ ඉස්සරහට යන්න නම්.
    sira ban papera qualifaction nath nam 100% effort eka dammath wadak naha . low sallary
     

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,895
    15,701
    113
    Ursa Major
    I've failed my O Levels (long story, I'll tell you that someday), but self-studying and recorrecting failures led me to my current level. Now I have a software engineering degree from a reputed state university. If you have will, you can do anything. if someone did that, we can do the same. Just pay attention and dedicate yourself to your work. You can be successful. But you need passion. Just think about what you like most and write down all the subjects and generalize those subjects to some main fields. Then study the topmost filed. Good luck.
     
    Last edited:

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    Pudgalaya anuwa wenas...u terum aran mata kela wenewa mehema idiyoth kiyala hariyata wada karagana giyoth freelance paarak hari daanna puluwn wei. Eth godak un patan gattata maasayak eeka ada gannawath ba aai hitapu widihamai...
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Pudgalaya anuwa wenas...u terum aran mata kela wenewa mehema idiyoth kiyala hariyata wada karagana giyoth freelance paarak hari daanna puluwn wei. Eth godak un patan gattata maasayak eeka ada gannawath ba aai hitapu widihamai...
    IMG_9361.png
     

    ceylonexplorer

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    722
    546
    93
    There are reasons to fail O/L, maybe lack of deciplne or low iq.

    If he have will power, decipline
    I know a guy who failed OL but now works as a security consultant in the UK.

    BUT it doesn't work for everyone!

    If the dude is extremely passionate in SE, he will make it otherwise will struggle for sure.
    People who are intelligent don't need much passion as someone who's stupid.
    Osanda?
     

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,388
    6,554
    113
    සමහරු ඕලෙවල් ෆේල් වෙන්නෙ ඒ කාලයේ පැවතුනු විවිධ හේතු නිසා වෙන්න පුළුවන්, නමුත් ඔහු අදක්ෂයෙක් කියන්නම බෑ. දැනුම උත්සාහයෙන් ලබාගතයුතු දෙයක් යමෙක් ඒ සඳහා කැප වෙනවා නම් සාර්ථක වෙන්න පුළුවන්.
     

    S.GUNE

    Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,802
    5,804
    113
    අමාරුයි බන්. ඔතෙන්දි දැන් වැදගත් වෙන්නේ family background එක. එක අනුව ඔය වැඩේ පූළුවන්ද බැරිද කියලා තීරණය වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus