sira ban papera qualifaction nath nam 100% effort eka dammath wadak naha . low sallaryOnline IQ test එකක් දීලා බලපන්.
කව්රු කොච්චර මොන බයිලේ ගැහුවත්. වැඩ පුළුවන් උනාට වැඩක් නැ paper qualification ඕනේ ඉස්සරහට යන්න නම්.
sira ban papera qualifaction nath nam 100% effort eka dammath wadak naha . low sallaryOnline IQ test එකක් දීලා බලපන්.
කව්රු කොච්චර මොන බයිලේ ගැහුවත්. වැඩ පුළුවන් උනාට වැඩක් නැ paper qualification ඕනේ ඉස්සරහට යන්න නම්.
Pudgalaya anuwa wenas...u terum aran mata kela wenewa mehema idiyoth kiyala hariyata wada karagana giyoth freelance paarak hari daanna puluwn wei. Eth godak un patan gattata maasayak eeka ada gannawath ba aai hitapu widihamai...
දීපං මචංSite එකනම දැන් මතක නෑ බන්. ලඟදි වෙන තැනකින් ගත්ත PDF තියනවා දාන්නද?
IGCSE Mathematics නේද ඕනෙ? නැත්තන් වෙන Subject එකක්ද?දීපං මචං![]()
Osanda?I know a guy who failed OL but now works as a security consultant in the UK.
BUT it doesn't work for everyone!
If the dude is extremely passionate in SE, he will make it otherwise will struggle for sure.
People who are intelligent don't need much passion as someone who's stupid.
Yup himThere are reasons to fail O/L, maybe lack of deciplne or low iq.
If he have will power, decipline
Osanda?
තියෙන ඔක්කොම දියන් මචන් ඉස්සරහට ඕනවෙනවා.IGCSE Mathematics නේද ඕනෙ? නැත්තන් වෙන Subject එකක්ද?
මම බලල දාන්නම් එහෙනම් ඔක්කොම ඕනෙනම්.තියෙන ඔක්කොම දියන් මචන් ඉස්සරහට ඕනවෙනවා.
උබ self study කරෙත් ඒවදමම බලල දාන්නම් එහෙනම් ඔක්කොම ඕනෙනම්.