Tuffey said:oya kohomada danne..........???

rapa said:salakala iwarai machan![]()
![]()
![]()
mama denagena hitiyee nehanee...........?rapa said:ai oya pata visthara karala thiyenne
mamane gehuwe novinduta![]()
![]()
![]()
![]()

Tuffey said:Hafoooooooooiiiiiiiiii novita peenanna barida ??????????![]()
![]()
![]()
shaggy said:mama hithanne oya issaraha inna pora thama Rapa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan hembirissawa hadila athi neda aa?

me anika novi ya da?? heheheDjpata said:Ado Rafa Umbata Sira Farak Wedila wage Noviyagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
