OnBux එක්ක සල්ලි හොයන්න ආරම්භයක්

2020isuru

Well-known member
  • Oct 19, 2007
    981
    158
    63
    colombo
    OnBux එක්ක සල්ලි හොයන්න ආරම්භයක්

    මම දැන් කියන්න හදන්නේ මුදල් උපයන විදිහ.මම මුලින් කියපු විදිහට Alert Pay ගිණුමක් හදාගත්තට පස්සේ.ඔයාලා මම මේ කියන විදිහට Onbux ගිනුමක් හදාගන්න ඕනේ.මේ Bux කියන Web Site වල තියෙන්නේ අනුන්ගේ දැන්වීම් බලලා සල්ලි හොයන්න.අපි මේ Onbux අඩවියේ ගිණුමක් හදාගත්තට පස්සේ ඔයාලට තියෙන්නේ හැමදාම Log වෙලා එයාලා දෙන දැන්වීම් 4 හෝ 5 බලන්න.මේ බලන එක දැන්වීමකට ඩොලර් 0.02ක් හම්බවෙනවා.මේ විදිහට හැමදාම දැන්වීම් බලලා $ 2ක් හොයාගත්තට පස්සේ ඔයාලට ඒ සල්ලි Alert Pay ගිණුමට යවන්න පුළුවන්.මේවගේ Bux අඩවි ගොඩක් තියෙනවා නමුත් මේ Bux අඩවි හැම එකකම සල්ලි දෙන්නේ නෑ.සල්ලි ගන්න නම් හොඳ වගකීමක් තියෙන අඩවිවල Register වෙන්න ඕනේ.අපි මේ බ්ලොග් එකෙන් කියන්නේ වගකීමක් තියෙන අඩවි ගැන විතරඉ ඒක හින්දා කිසිම් අපහසුතාවකට ඔයාලව පත්වෙන්නේ නෑ.මම මෙතනින් Onbuxගැන කියලා දෙන එක නවත්තන්නේ නෑ සියළුම දේ ඔයාලට කියලා දෙනවා.:lol::lol:

    Ads thiyennea view Ads wala honndeeeeeee

    මෙතනින් ගිහින් Onbux ගිණුමක් හදාගන්න
     
    May 3, 2009
    31
    0
    0

    Attachments

    • 1st_payment_received_from_incrasebux.jpg
      1st_payment_received_from_incrasebux.jpg
      34.8 KB · Views: 49
    • 1st_payment_received_from_neobux.jpg
      1st_payment_received_from_neobux.jpg
      13.2 KB · Views: 40
    • 1st_payment_received_from_onbux.jpg
      1st_payment_received_from_onbux.jpg
      35.5 KB · Views: 39
    • 1st_payment_received_from_cashium.jpg
      1st_payment_received_from_cashium.jpg
      20.6 KB · Views: 92