kandy walin passport eka one day ganna apoiment ekak daganne kohomada
Pandarama polime idala thamai ganna wenne, one documents photos kalin dawase aran giyanam lesikany walin passport eka one day ganna apoiment ekak daganne kohomada
දෙනවා , දවල්ට බත් එකක් ඔතාගෙනම උදේ 6 වගේ පොලිමට ගියොත් අඩුම 3-4 එලියට එන්න පුලුවන් . සික්ක නිකං ෆීල්ඩ් මාශල් වගේ ඉන්නේ ඌ කියන එක අන්තිම නියෝගය නටන්න ලැස්ති වෙන්න එපා කුනු බැනුම් දෙන්නෙ. ලියකියවිලි හරියට ගෙනියන්න නැත්තම් ඌ රෙදි ගලවලා කොට්මාශල් කරනවා මිනිස්සූ ඉස්සරම . පාස්පොට් ගන්න උන් උගෙ යටත් වේසියෝKandy ද? රීජනල් සෙන්ටර් වලින් වන්ඩේ පාස්පෝට් දෙන්නේ නැහැ නේ?
appointment na, mage yaluwek iye gaththa, u ethanata giye pandara 1t, athult yaddi uge no eka 27lu, no 1 pora awith tiyenne ra 10 wagelu polimata, 9.30 weddi documents bara dunna kiwwa dawal 2.30 - 3 wage weddi passport eka gaththalukany walin passport eka one day ganna apoiment ekak daganne kohomada