orel corporation (pvt) ltd maharagama (Orel IT Orange ) මචන්ලා මේ ආයතනයේ වැඩ කරපු කවුරුහරි ඉන්නවද IT සම්බන්ද ආයතනයක් Associate Image Processor පොස්ට් එක වහනයක් auto drive කරන්න sofware එකක් devalop කරනවා ඉරානයත් එක්ක
අද interview ගිය මුකුත් qualifications මුකුත් ඉල්ලන්නේ නැ මුලික පරිගණක දැනුම විතරයි හෙන වෙකන්සි ගොඩක් තියෙනවලු ගොඩ දෙනෙක් ඇවිල්ලා interviwe
බේසික් සල්රි 13500 කොහොමහරි ටාගට් කවර් කරලා හොයන්න 60000 පුළුවන්ලු
මෙතන වැඩ කරන්න හොද තැනක්ද
අද interview ගිය මුකුත් qualifications මුකුත් ඉල්ලන්නේ නැ මුලික පරිගණක දැනුම විතරයි හෙන වෙකන්සි ගොඩක් තියෙනවලු ගොඩ දෙනෙක් ඇවිල්ලා interviwe
බේසික් සල්රි 13500 කොහොමහරි ටාගට් කවර් කරලා හොයන්න 60000 පුළුවන්ලු
මෙතන වැඩ කරන්න හොද තැනක්ද