Osari wesi or Only fans models

gedarare

Junior member
  • Apr 7, 2026
    31
    23
    8


    Aththama kathawa nm bung,wena ratawal wala inna Only fans models la inne bikini eken Instagram eke eth ape inna ewa inne bung osariyen bung aththama kathawa nm mun okkoma wesa badu oi,Sinhala widihata osariyen hutta wahan hitiyath amme me hutten juice nemeda pako paninneh,ai mee panida.Me kanebung wena ratwal wala mama inneth abroad inna only fans modelawa ganan ganne nah eth ape hutta ammage hutte sanskrutica sinhala huttak neh bung,me wage wesa hutte rataka ipadunama ithin me osari wesiyoge thiyena pada show bala bala kollo inna oneh.

    Aththama de nam ehema deyak nah,eka thiyenne unge oluwe osariyath ekai bikiniyath ekai hutta huttamai hukanna thiyenne,samaharakwita bikini hutta hirata athi me lontha osari huttata wada meka wala wage athi galewwama juice perenewa athi kimbe,💦💦💦

    Anith eka bung man rata ewa gahala thiyenawa un ekka idalath thiyenawa me osari wesiyo wage neme kari chill oi,anthimetama oya okkoma apoi hukanne huttata.Mehe hutta nuwara kiyai,kegalla kiyai -Teacher kiyai ara hutta kyai anthimetama un tharam wesakam karanne naha bus wala gihin jacka illan gahaganna,





    images (7).jpg
    brunette_with_chubby_belly_in_sexy_red_bikini_by_bbwlover181_dhqnyqs-414w-2x.jpg
    images (6).jpg
     

    Attachments

    • images (8).jpg
      images (8).jpg
      41.5 KB · Views: 11

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    62,001
    113
    Mother Earth
    ඒ බඩුවක් වත් ගහපන් බන් අසහනේ පිට වෙන්න. නැත්තම් අතේ ගගහ භාවනා කරපන් මාගේ කාම සිතුවිලි නැති වේවා කිය කිය. 🤷‍♂️
     
    • Like
    Reactions: zid2021

    gedarare

    Junior member
  • Apr 7, 2026
    31
    23
    8
    Aththama kathawa nm bung,wena ratawal wala inna Only fans models la inne bikini eken Instagram eke eth ape inna ewa inne bung osariyen bung aththama kathawa nm mun okkoma wesa badu oi,Sinhala widihata osariyen hutta wahan hitiyath amme me hutten juice nemeda pako paninneh,ai mee panida.Me kanebung wena ratwal wala mama inneth abroad inna only fans modelawa ganan ganne nah eth ape hutta ammage hutte sanskrutica sinhala huttak neh bung,me wage wesa hutte rataka ipadunama ithin me osari wesiyoge thiyena pada show bala bala kollo inna oneh.

    Aththama de nam ehema deyak nah,eka thiyenne unge oluwe osariyath ekai bikiniyath ekai hutta huttamai hukanna thiyenne,samaharakwita bikini hutta hirata athi me lontha osari huttata wada meka wala wage athi galewwama juice perenewa athi kimbe,💦💦💦

    Anith eka bung man rata ewa gahala thiyenawa un ekka idalath thiyenawa me osari wesiyo wage neme kari chill oi,anthimetama oya okkoma apoi hukanne huttata.Mehe hutta nuwara kiyai,kegalla kiyai -Teacher kiyai ara hutta kyai anthimetama un tharam wesakam karanne naha bus wala gihin jacka illan gahaganna,
    images (6).jpg
    images (7).jpg
    brunette_with_chubby_belly_in_sexy_red_bikini_by_bbwlover181_dhqnyqs-414w-2x.jpg
     

    mall_9n

    Well-known member
  • Apr 19, 2026
    1,349
    3,278
    113
    පුලුවන් තරං කාම සිතුවිලි වලින් ඈත් වෙයං මචං , කාන්තාවො ගැන එහෙම හිතන්න එපා ,

    @Candid-B කිව්වා වගේ භාවනාවත් කරපං කාම සිතුවිලි යටපත් වෙන්න , කවදහරි කෙල්ලෙක් හම්බුනත් ඒකිව මලක් වගේ බලාගනින්, කාමයෙන් තොර වෙයන්

    හෙලකුරුදාගනින් ,ජේසු පීහිටයි! සුවපත් වේවා!
     
    • Haha
    Reactions: Candid-B

    gedarare

    Junior member
  • Apr 7, 2026
    31
    23
    8
    Ane palaya huttala tika yanna ,me balahn meh sinhala wesiyonge thiyena walkama udarata huttiyonta thama mola wadima,,,uba nikan idi meka osariyen dana gahagena uba gawata awama,,,,mama aththaneh hutto kiyanne...Thopi ehenm jil balnathuwa hitahn.....suddiyoi,wena ratwal wala ganuth kanthawo thama...Munta thiyena molama thama bung untath thiyenne....okkoma ganu...Naughty america,Brazzers wala inneth ganu....ai mun osariyen sinhalakama wahagena iddi mun sanwarai anith un asanwarai...ane hutta atha gala balahn meh huttiyonge wala wage athi..
    profile_001.jpg
    images (12).jpg
    images (10).jpg
    images (11).jpg
    images (9).jpg


    ඒ බඩුවක් වත් ගහපන් බන් අසහනේ පිට වෙන්න. නැත්තම් අතේ ගගහ භාවනා කරපන් මාගේ කාම සිතුවිලි නැති වේවා කිය කිය. 🤷‍♂️
    Baha bung me wage osariykin teacher hari,banku sinhala wesiyekwa aran waren bus eke gihin dadiya dan apu,,,Arinawa mage 8 kalu loku paiiyen chu yanna osariye wesigr...Sinhala huttiyo thama wanacharama..sariyen wahan inne..Ane meh oya Lanka ads wala gon badu gahanne nah hutto api,,,
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 6:03 PM
     

    UbeThaththa

    Well-known member
  • Apr 15, 2025
    3,943
    5,195
    113
    සිස්සත්වෙ ලකුනු කීයද කොල්ලො?
    ඉස්කෝලෙ අය්යලගෙන්ද ඔය කුනුහරප ඉගෙන ගත්තෙ?
     
    • Haha
    Reactions: zid2021