ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Thursday at 6:17 PM
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
  • 🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    • sayuru bandara
    • Updated: Aug 18, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

OUCH !!!

  • Thread starter dinithi017
  • Start date Jul 18, 2007
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Jokes
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
Prev
  • 1
  • 2
First Prev 2 of 2

Go to page

S

samiram

Member
  • Sep 3, 2006
    9,768
    2
    0
    • Jul 18, 2007
    • #21
    dinithi017 said:
    ane. ow amathaka una. oyane gona !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Click to expand...

    mathake awul wage...
    e wena kenekk...

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 18, 2007
    • #22
    samiram said:
    mathake awul wage...
    e wena kenekk...

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Click to expand...


    naha ane. ee oya thamai :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    S

    samiram

    Member
  • Sep 3, 2006
    9,768
    2
    0
    • Jul 18, 2007
    • #23
    dinithi017 said:
    naha ane. ee oya thamai :lol: :lol: :lol: :lol:
    Click to expand...

    wenna baaaa..
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 18, 2007
    • #24
    samiram said:
    wenna baaaa..
    Click to expand...


    wenna puluwan. ee oya thamai :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    S

    samiram

    Member
  • Sep 3, 2006
    9,768
    2
    0
    • Jul 18, 2007
    • #25
    dinithi017 said:
    wenna puluwan. ee oya thamai :lol: :lol: :lol: :lol:
    Click to expand...

    mokada ma ma ne gonage owner..
    ithin man gona wenna ba neee..
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    shalinda

    shalinda

    Member
  • Jan 30, 2007
    7,337
    0
    0
    35
    no idea
    • Jul 18, 2007
    • #26
    omg shit hehe
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 18, 2007
    • #27
    samiram said:
    mokada ma ma ne gonage owner..
    ithin man gona wenna ba neee..
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Click to expand...


    naha ane. oyane gona . :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 18, 2007
    • #28
    shalinda said:
    omg shit hehe
    Click to expand...



    yup. bull sh*t :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    S

    samiram

    Member
  • Sep 3, 2006
    9,768
    2
    0
    • Jul 18, 2007
    • #29
    dinithi017 said:
    naha ane. oyane gona . :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Click to expand...

    :growl: :growl: :growl: :growl: :growl: :growl:
     
    Reply
    S

    samiram

    Member
  • Sep 3, 2006
    9,768
    2
    0
    • Jul 18, 2007
    • #30
    dinithi017 said:
    yup. bull sh*t :lol: :lol: :lol: :lol:
    Click to expand...

    not bs....
    human s**t....
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 18, 2007
    • #31
    samiram said:
    :growl: :growl: :growl: :growl: :growl: :growl:
    Click to expand...


    aa aththa thiththai yaaluwaa :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    Michael

    Michael

    Well-known member
  • Jul 11, 2006
    46,585
    327
    83
    Somewhere
    • Jul 19, 2007
    • #32
    OoOoOo :eek: That Must Have Hurt :sorry: :lol:
     
    Reply
    harshana15

    harshana15

    Member
  • Jul 14, 2007
    983
    0
    0
    Canada
    • Jul 19, 2007
    • #33
    :lol: :lol: :lol: sad but funny :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    GNS

    GNS

    Member
  • Jan 3, 2007
    11,148
    16
    0
    UF., Gampaha.
    • Jul 19, 2007
    • #34
    hehe.. One More... :D
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 19, 2007
    • #35
    Sriwi said:
    Happaaaaaaaaaaaaaaaa! Minihata Spare parts hoya ganna thiyenawada danne neeeeE?
    Click to expand...



    sure naa. thiyenawanam hondai. thx :lol::lol::lol::lol:
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 19, 2007
    • #36
    Michael said:
    OoOoOo :eek: That Must Have Hurt :sorry: :lol:
    Click to expand...


    yup yup. thx chooti macho :lol::lol::lol::lol:
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 19, 2007
    • #37
    harshana15 said:
    :lol: :lol: :lol: sad but funny :lol: :lol: :lol:
    Click to expand...




    hmmm. wat to do. he shuldnt hav been there in da 1st place :lol::lol::lol::lol:thx :D:D
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 19, 2007
    • #38
    GNS said:
    hehe.. One More... :D
    Click to expand...



    ayyo epa. pau wde :lol::lol::lol::lol:
     
    Reply
    Tissaka

    Tissaka

    Member
  • May 5, 2006
    11,633
    27
    0
    Up in the Air
    • Jul 19, 2007
    • #39
    habai uuta hoda wade.. ara ahinsaka satha ta inna denne nehe ne.. :angry:
     
    Reply
    dinithi017

    dinithi017

    Member
  • May 25, 2007
    10,472
    20
    0
    SoMe WHEre
    • Jul 19, 2007
    • #40
    Tissaka said:
    habai uuta hoda wade.. ara ahinsaka satha ta inna denne nehe ne.. :angry:
    Click to expand...



    :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: thx 31 :lol::lol::lol::lol:
     
    Reply
    Prev
    • 1
    • 2
    First Prev 2 of 2

    Go to page

    Show hidden low quality content

    Similar threads

    PixelTV
    වලත්තේගම
    • PixelTV
    • Jul 15, 2026
    • ElaKiri Jokes
    Replies
    18
    Views
    871
    Jul 16, 2026
    Be_Positive
    Be_Positive
    tinto brass
    ඊයේ නටලා නටලා අද පඩයක් ඇරලා...
    • tinto brass
    • Jul 24, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    2
    Views
    188
    Jul 24, 2026
    tinto brass
    tinto brass
    tinto brass
    අද පොන්ස්ල ටික නිවාඩු ගිහින්.
    • tinto brass
    • Jul 24, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    14
    Views
    398
    Jul 25, 2026
    Honey Bunch
    Honey Bunch
    Reincarnator
    "Japanese anime kill my life" 😂
    • Reincarnator
    • Jun 9, 2026
    • ElaKiri Jokes
    Replies
    3
    Views
    369
    Jun 9, 2026
    Hasantha125
    Hasantha125
    max_pain
    අල්පයික් මෙහෙ වර
    • max_pain
    • Dec 4, 2025
    • ElaKiri Jokes
    Replies
    5
    Views
    264
    Dec 4, 2025
    LINDA_ADERSON_22
    LINDA_ADERSON_22
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom