PayHere - Security Alert

reddit

Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    hokjOI1.jpeg

    **copied from fb


     
    Last edited:

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    ඒ මොකද ඒ ?
    wede aththa, danikath dala tibba.

    daraz eketh lagadi idala card save karala tibbata, payment karaddi ayema card numbers illanawa. kalin ehema ne.

    Hi #####,

    Please ignore the previous messages, as they are not sent by PayHere, but an attacker who hijacked our SMS Gateway.
    ------ Post added on Apr 2, 2022 at 6:06 AM
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    Payhere එකේ අපෙ කාඩ් save වෙන්නෙ නැ. ඔකුන් use කරන්නෙ paycorp එක්. උන්ගෙ payment UI එකෙත් ලොඩ් වෙන්නෙ paycorp එකෙ view එකක්.
    Payhere ලාගෙ security අවුලක් තිබ්බා. කාටවත් කිව්වෙ නැ. මොකද මාත් use කරන නිසා.
     

    _HeRo_

    Well-known member
  • Jun 25, 2009
    2,551
    2,053
    113
    Rockers Island
    Payhere එකේ අපෙ කාඩ් save වෙන්නෙ නැ. ඔකුන් use කරන්නෙ paycorp එක්. උන්ගෙ payment UI එකෙත් ලොඩ් වෙන්නෙ paycorp එකෙ view එකක්.
    Payhere ලාගෙ security අවුලක් තිබ්බා. කාටවත් කිව්වෙ නැ. මොකද මාත් use කරන නිසා.
    API issue ekkda