**copied from fb
reddit Well-known member Aug 18, 2016 9,049 8,307 113 Chilaw Apr 2, 2022 #1 **copied from fb Last edited: Apr 2, 2022
reddit Well-known member Aug 18, 2016 9,049 8,307 113 Chilaw Apr 2, 2022 #3 dilann said: ඒ මොකද ඒ ? Click to expand... wede aththa, danikath dala tibba. daraz eketh lagadi idala card save karala tibbata, payment karaddi ayema card numbers illanawa. kalin ehema ne. Hi #####, Please ignore the previous messages, as they are not sent by PayHere, but an attacker who hijacked our SMS Gateway. Click to expand... ------ Post added on Apr 2, 2022 at 6:06 AM
dilann said: ඒ මොකද ඒ ? Click to expand... wede aththa, danikath dala tibba. daraz eketh lagadi idala card save karala tibbata, payment karaddi ayema card numbers illanawa. kalin ehema ne. Hi #####, Please ignore the previous messages, as they are not sent by PayHere, but an attacker who hijacked our SMS Gateway. Click to expand... ------ Post added on Apr 2, 2022 at 6:06 AM
TNHM Well-known member Jan 3, 2017 5,356 15,621 113 Apr 2, 2022 #4 Payhere එකේ අපෙ කාඩ් save වෙන්නෙ නැ. ඔකුන් use කරන්නෙ paycorp එක්. උන්ගෙ payment UI එකෙත් ලොඩ් වෙන්නෙ paycorp එකෙ view එකක්. Payhere ලාගෙ security අවුලක් තිබ්බා. කාටවත් කිව්වෙ නැ. මොකද මාත් use කරන නිසා.
Payhere එකේ අපෙ කාඩ් save වෙන්නෙ නැ. ඔකුන් use කරන්නෙ paycorp එක්. උන්ගෙ payment UI එකෙත් ලොඩ් වෙන්නෙ paycorp එකෙ view එකක්. Payhere ලාගෙ security අවුලක් තිබ්බා. කාටවත් කිව්වෙ නැ. මොකද මාත් use කරන නිසා.
66000V Well-known member Jan 6, 2013 2,255 1,222 113 Apr 2, 2022 #5 Mata eye ude OTP ekak awa card eken, meka nisa wenna athi
_HeRo_ Well-known member Jun 25, 2009 2,551 2,053 113 Rockers Island Apr 2, 2022 #6 TNHM said: Payhere එකේ අපෙ කාඩ් save වෙන්නෙ නැ. ඔකුන් use කරන්නෙ paycorp එක්. උන්ගෙ payment UI එකෙත් ලොඩ් වෙන්නෙ paycorp එකෙ view එකක්. Payhere ලාගෙ security අවුලක් තිබ්බා. කාටවත් කිව්වෙ නැ. මොකද මාත් use කරන නිසා. Click to expand... API issue ekkda
TNHM said: Payhere එකේ අපෙ කාඩ් save වෙන්නෙ නැ. ඔකුන් use කරන්නෙ paycorp එක්. උන්ගෙ payment UI එකෙත් ලොඩ් වෙන්නෙ paycorp එකෙ view එකක්. Payhere ලාගෙ security අවුලක් තිබ්බා. කාටවත් කිව්වෙ නැ. මොකද මාත් use කරන නිසා. Click to expand... API issue ekkda
dasith077 Well-known member Jun 18, 2009 2,003 1,767 113 Ⓔᗩ𝓇ţħ Apr 2, 2022 #8 hariyata IPG integrate kannwan card details save karanna widhak na. man hitanne na card details nan athi kiayala.
hariyata IPG integrate kannwan card details save karanna widhak na. man hitanne na card details nan athi kiayala.