මම හදාගෙන තියෙන්නේ malaysian account එකක්, ඒකෙන් money receive කරන්න පුළුවන් නිසා account balance එකක් තියෙනවා..මම credit card එකකුත් එකට set කරලයි තියෙන්නේ. මට දැනගන්න ඕනේ card එකෙන් කැපෙන්නේ නැතුව මට ඕනේ වේලාවට අර balance එකෙන් payments කරන්න විදිහක් තියෙනවද...

