Paypal Help

sachitha-

Member
Jun 20, 2010
396
14
0
machanla mage paypal acc ekata card ekak thama add karala naha.mama web card ekata apply karala thiyenne mama bank ekata cl karama heta ganna puluwan kiuwa. eth ada mage paypal acc ekata salli wagayak ekek ewanna thiyenewa card ekak link karanne nathuwa eka genna gattata aulak nadda. ??
 

sachitha-

Member
Jun 20, 2010
396
14
0
limit wenawa banz. Loku ganak awith 24-48 wage giya gaman account eka limit wenawa. ita passe itin Proof address,Photo ID owa submit karanne one.

machan mage laga paynoeer card ekak thiyenawa paypal ekata salli gennagena eken withdraw karaganna barida ??