PC තුනක් නෙට්වර්ක් කරගන්න හැටි කියලා දීපල්&#35

Sachi_1990

Active member
  • Aug 17, 2017
    494
    72
    28
    4 port router ekak thiyanawanam ekenma wede karaganna puluwan. router eke thiyana ip range ekenma machine 3tath danna.
    Example - router eke thiyenne 192.168.1.1 nam machine walata 2, 3, 4 danna.
    Subnet mask eka router eke widiyatama danna - 255.255.255.0
    Default gateway eka router eke ip eka. Ekiyanne godak welawata 192.168.1.1

    eta passe machine wala firewall off karanna. machine tika eta passe restart karala. Command prompt 1 aragena ping karala balanna anith IPs walata ping 192.168.1.1 hariyata connect welanam ping wei. Neththan time out wei. Karalama balanna...
     
    • Like
    Reactions: amilapunk

    amilapunk

    Well-known member
  • Apr 10, 2012
    2,213
    467
    83
    අවංක හිත් අසළ.......
    Router ekak hari switch ekak hari tiyanawa num Network cable 3 k gahala connect karapan .
    4 Lan port router ekak num switch ekak oni na ..
    Control Panel-Network and sharing centre -Change adapter settings -Local area connection -properties -a list eke internet potocol verstion 4 (TCP/IPV4) select karapan - properties - select use following Ip adress -
    Eg : IP adress -192.168.1.20
    Sub net : 255.255.255.0
    default gateway : 192.168.X.X ( Router ekak gahala num router eke IP eka )
    godak durata atte 192.168.1.1 .
    Ok .

    okkoma close karala restart parak dapan ...


    Thanks Machan Karala balala Meke Results Danam
     

    amilapunk

    Well-known member
  • Apr 10, 2012
    2,213
    467
    83
    අවංක හිත් අසළ.......
    4 port router ekak thiyanawanam ekenma wede karaganna puluwan. router eke thiyana ip range ekenma machine 3tath danna.
    Example - router eke thiyenne 192.168.1.1 nam machine walata 2, 3, 4 danna.
    Subnet mask eka router eke widiyatama danna - 255.255.255.0
    Default gateway eka router eke ip eka. Ekiyanne godak welawata 192.168.1.1

    eta passe machine wala firewall off karanna. machine tika eta passe restart karala. Command prompt 1 aragena ping karala balanna anith IPs walata ping 192.168.1.1 hariyata connect welanam ping wei. Neththan time out wei. Karalama balanna...

    Thanks Machan Karala balala Meke Results Danam
     

    thusitharhm

    Well-known member
  • Jul 15, 2011
    13,450
    1,403
    113
    දැන් නම් හදේ
    Screenshot_1.jpg

    මට මෙහෙම එනවනේ? මොනා කරත්..............join now කියලත් වැටෙනවා අනිත් PC එකේ. ඒ කියන්නෙ හදපු home group එක identify කරගෙන නිසානෙ. ඉතින් ඇයි මෙහෙම එන්නෙ. restart කරා firewall - off කරා home group හදන PC දෙක මාරු කරලා බැලුවා. හරි ගියේ නෑනේ තවම :no:
     

    Sachi_1990

    Active member
  • Aug 17, 2017
    494
    72
    28
    View attachment 70163

    මට මෙහෙම එනවනේ? මොනා කරත්..............join now කියලත් වැටෙනවා අනිත් PC එකේ. ඒ කියන්නෙ හදපු home group එක identify කරගෙන නිසානෙ. ඉතින් ඇයි මෙහෙම එන්නෙ. restart කරා firewall - off කරා home group හදන PC දෙක මාරු කරලා බැලුවා. හරි ගියේ නෑනේ තවම :no:


    ochchara dagalanna one nee ban. file sharing karanna puluwan static ip dalanam machine thunatama. karanna thiyenne run eka \\xxx.xxx.xxx.xxx ip eka gahana eka witharai. eta passe ee machine eka username password gahapan. wede hariyanna one....
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    මට මෙහෙම එනවනේ? මොනා කරත්..............join now කියලත් වැටෙනවා අනිත් PC එකේ. ඒ කියන්නෙ හදපු home group එක identify කරගෙන නිසානෙ. ඉතින් ඇයි මෙහෙම එන්නෙ. restart කරා firewall - off කරා home group හදන PC දෙක මාරු කරලා බැලුවා. හරි ගියේ නෑනේ තවම :no:
    bump
     

    IDG

    Well-known member
  • Aug 3, 2012
    14,166
    3,146
    113
    34
    වාහන ගොඩේ
    අපෝ ඔච්චර දුක් විදින්න ඕනි නැහැ.. Router එකක් තියෙනවද. එහෙනම් ලේසිම ක්‍රමයක්
    කියන්නම්. ,මැෂින් 3 ම රවුටර් එකට කනෙක්ට් කරලා. Teamviewer දාල Incoming lan connection enable කරන්න. එච්චරයි.
    File sharing speed kohomada machan
     

    amilapunk

    Well-known member
  • Apr 10, 2012
    2,213
    467
    83
    අවංක හිත් අසළ.......
    Router ekak hari switch ekak hari tiyanawa num Network cable 3 k gahala connect karapan .
    4 Lan port router ekak num switch ekak oni na ..
    Control Panel-Network and sharing centre -Change adapter settings -Local area connection -properties -a list eke internet potocol verstion 4 (TCP/IPV4) select karapan - properties - select use following Ip adress -
    Eg : IP adress -192.168.1.20
    Sub net : 255.255.255.0
    default gateway : 192.168.X.X ( Router ekak gahala num router eke IP eka )
    godak durata atte 192.168.1.1 .
    Ok .

    okkoma close karala restart parak dapan ...

    not working

    ip wenas kalahama Unidentified Network wenawa.......
    Router Eke IP eka 192.168.8.1
     

    tsomeone

    Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    not working

    ip wenas kalahama Unidentified Network wenawa.......
    Router Eke IP eka 192.168.8.1

    ube router eke DHCP on ekenam oya static dada inna one na ban, isslla balapan eeka. anika 192.168.8. x range eken router eka thiyenawanam ube PC walata danna

    192.168.8.2
    192.168.8.3
    192.168.8.4

    danna calin command window eke

    ping 192.168.8.2

    kiyala gahala enter karaala balanna eka pc ekak nikamata wage
    fail kiyala enawanam e ip eka wena device ekak use karanne naa
     

    tsomeone

    Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    View attachment 70163

    මට මෙහෙම එනවනේ? මොනා කරත්..............join now කියලත් වැටෙනවා අනිත් PC එකේ. ඒ කියන්නෙ හදපු home group එක identify කරගෙන නිසානෙ. ඉතින් ඇයි මෙහෙම එන්නෙ. restart කරා firewall - off කරා home group හදන PC දෙක මාරු කරලා බැලුවා. හරි ගියේ නෑනේ තවම :no:

    homegroup one na public network dala balapan eka lesiy