wifi router walath eka karanna puluwanda machan?
Onima router ekakin karanna puluwan .Internet witarai oni .
wifi router walath eka karanna puluwanda machan?
Router ekak hari switch ekak hari tiyanawa num Network cable 3 k gahala connect karapan .
4 Lan port router ekak num switch ekak oni na ..
Control Panel-Network and sharing centre -Change adapter settings -Local area connection -properties -a list eke internet potocol verstion 4 (TCP/IPV4) select karapan - properties - select use following Ip adress -
Eg : IP adress -192.168.1.20
Sub net : 255.255.255.0
default gateway : 192.168.X.X ( Router ekak gahala num router eke IP eka )
godak durata atte 192.168.1.1 .
Ok .
okkoma close karala restart parak dapan ...
4 port router ekak thiyanawanam ekenma wede karaganna puluwan. router eke thiyana ip range ekenma machine 3tath danna.
Example - router eke thiyenne 192.168.1.1 nam machine walata 2, 3, 4 danna.
Subnet mask eka router eke widiyatama danna - 255.255.255.0
Default gateway eka router eke ip eka. Ekiyanne godak welawata 192.168.1.1
eta passe machine wala firewall off karanna. machine tika eta passe restart karala. Command prompt 1 aragena ping karala balanna anith IPs walata ping 192.168.1.1 hariyata connect welanam ping wei. Neththan time out wei. Karalama balanna...
View attachment 70163
මට මෙහෙම එනවනේ? මොනා කරත්..............join now කියලත් වැටෙනවා අනිත් PC එකේ. ඒ කියන්නෙ හදපු home group එක identify කරගෙන නිසානෙ. ඉතින් ඇයි මෙහෙම එන්නෙ. restart කරා firewall - off කරා home group හදන PC දෙක මාරු කරලා බැලුවා. හරි ගියේ නෑනේ තවම
ochchara dagalanna one nee ban. file sharing karanna puluwan static ip dalanam machine thunatama. karanna thiyenne run eka \\xxx.xxx.xxx.xxx ip eka gahana eka witharai. eta passe ee machine eka username password gahapan. wede hariyanna one....

mage PC ekai LAP ekai thiyenne ban. mata router mukuth neha. LAN cable ekak thiyenne.![]()

cross cable 1k gahapn.. LAP 1i PC 1i.. 2tm same IP dapan.. ita passe weda badu![]()

bumpමට මෙහෙම එනවනේ? මොනා කරත්..............join now කියලත් වැටෙනවා අනිත් PC එකේ. ඒ කියන්නෙ හදපු home group එක identify කරගෙන නිසානෙ. ඉතින් ඇයි මෙහෙම එන්නෙ. restart කරා firewall - off කරා home group හදන PC දෙක මාරු කරලා බැලුවා. හරි ගියේ නෑනේ තවම
File sharing speed kohomada machanඅපෝ ඔච්චර දුක් විදින්න ඕනි නැහැ.. Router එකක් තියෙනවද. එහෙනම් ලේසිම ක්රමයක්
කියන්නම්. ,මැෂින් 3 ම රවුටර් එකට කනෙක්ට් කරලා. Teamviewer දාල Incoming lan connection enable කරන්න. එච්චරයි.
cross cable 1k gahapn.. LAP 1i PC 1i.. 2tm same IP dapan.. ita passe weda badu![]()
eka thamai karanna wenne. laga paatha ganna thenak dan ne ekai me![]()



Router ekak hari switch ekak hari tiyanawa num Network cable 3 k gahala connect karapan .
4 Lan port router ekak num switch ekak oni na ..
Control Panel-Network and sharing centre -Change adapter settings -Local area connection -properties -a list eke internet potocol verstion 4 (TCP/IPV4) select karapan - properties - select use following Ip adress -
Eg : IP adress -192.168.1.20
Sub net : 255.255.255.0
default gateway : 192.168.X.X ( Router ekak gahala num router eke IP eka )
godak durata atte 192.168.1.1 .
Ok .
okkoma close karala restart parak dapan ...
not working
ip wenas kalahama Unidentified Network wenawa.......
Router Eke IP eka 192.168.8.1

not working
ip wenas kalahama Unidentified Network wenawa.......
Router Eke IP eka 192.168.8.1
View attachment 70163
මට මෙහෙම එනවනේ? මොනා කරත්..............join now කියලත් වැටෙනවා අනිත් PC එකේ. ඒ කියන්නෙ හදපු home group එක identify කරගෙන නිසානෙ. ඉතින් ඇයි මෙහෙම එන්නෙ. restart කරා firewall - off කරා home group හදන PC දෙක මාරු කරලා බැලුවා. හරි ගියේ නෑනේ තවම