Yaluwanei, PeoTV ganna wireline ekak thiyennama onada? 4G line ekata PeoTV denne nadda?

Ewa karadarai machan. kuliyatane inne. Dialog ganna baluwe.4G valin Peo Tv ganna Ba bn... Ubata Aniwa Wire Line akik gannama venawa....
Me dawas Vala Offers Teyanawa SLT Line Gannakota.. Poddak SLT Branch ekakata Gihilla Ahala Balala ganin![]()
Ewa karadarai machan. kuliyatane inne. Dialog ganna baluwe.
Ewa karadarai machan. kuliyatane inne. Dialog ganna baluwe.

mata godakma ona news channel balanna. mama baluwe wire nathi solution ekak. Bell broadband eke unlimited denawalu. ekath shape mata stream karala hari balanna. mama thread ekak damma. puluwan nam ekatath uththarayak denna saho.Dialog Narakama na.. wassata Awl bn.. eka thamai Lokuma Seen eka...![]()
Ewa karadarai machan. kuliyatane inne. Dialog ganna baluwe.