Phone internet

sanoka

Well-known member
  • Dec 6, 2007
    5,152
    1,239
    113
    PC eke internet connection eka phone ekath ekka share karanna dannawado...
    Via Bluetooth Samsung phone ekak..Corby any software please.....:D

    Wi Fi netho..
     
    Last edited: