PIZZA HUT එකට රිදෙන්න Domino's එළියට දාපු VOLCANO චීස් PIZZA

SimMaster

Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    මොකද්ද බං මේ බිත්තර ඔම්ලට් එකක් වගේ :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    මීට වඩා රස අතිසුපිරියක් මිස්ට කොත්තු පීස. ඔයාලත් කාල බලන්න
     

    abc321

    Active member
  • Jul 11, 2008
    559
    235
    43
    Me ponsla betting sites promote karanawa videos madde. Mun denna witharak nemei godak un ehemai.

    Mewa complain karanna thenak nadda bn ? Gambling promote karanna baha neh Lankawe.
    Sri Lanka cricket team eke uniform eke betting sites wala logo thiyenne.. lpl teams sponsor karanne. Ane manda
     
    • Like
    Reactions: planner123

    coder101

    Well-known member
  • Jul 20, 2018
    337
    555
    93
    Ewwww mala jarawa tiyenne Pizzahut ekei Dominos ekei dekema dan.
    Dominos nm hodatama cha. Pizza hut eke glass, plates diila proper restaurant ekak widiyata tiyenawane.
    Dominos eke cardboard plates denne. coke, sprite e ganna 400ml bottle eka witarai denne. eken bonnona. yako restaurant ekakata gihin hinganno wage kanna bonna ona nane gini ganan diila.

    Pizza kanna onanm, me places hodai.
    - Vito Pizza - Independence arcade - Ganath shape / Pizza ekath maru
    - Flames Pizza - Kottawa / Maharagama - Ganath shape / Hoda pizza range ekak tiyenawa
    - Giovannis - Thimbirigasyaya - Pizza supiri / Gaana tikak medium range
    - Pedlers Corner Cafe - Galle - Pizza supiri / Gana tikak high range eke / Habai original italian pizza ganna puluwan ( meke aithikarayage duu bandala inne italian chef kenek / uu issaranm mekema indan uuma thamai hadala dunne. ethakotanam supiriyatama tibba. dan uu aai gihin mn hithanne, habai thamath e wagema tiyenawa. )
    - Arthurs Pizza - Pizza hodai / Habai hena ganan
    - Harpos - Waradak na / ganan wadi poddak.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113

    අඩු කුලේ පොන්නයන්ව ප්‍රොමොට් කරන්න එපා යකො.

    අනික food review කියන්නෙ පෙරේතයා වගේ මුලු එකම කන එක නෙවී. taste එක බලන්න පොඩි කෑල්ලක් කන එක තම කරන්න ඕනා.

    අඩු කුලේ හුත්තිගෙ පුතාලට ලාබෙට internet සෙට් වෙච්ච එකෙන් උන කරුමේ තමා මේ.
     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    tired heart attack GIF by 1st Look
     

    coder101

    Well-known member
  • Jul 20, 2018
    337
    555
    93
    අඩු කුලේ පොන්නයන්ව ප්‍රොමොට් කරන්න එපා යකො.

    අනික food review කියන්නෙ පෙරේතයා වගේ මුලු එකම කන එක නෙවී. taste එක බලන්න පොඩි කෑල්ලක් කන එක තම කරන්න ඕනා.

    අඩු කුලේ හුත්තිගෙ පුතාලට ලාබෙට internet සෙට් වෙච්ච එකෙන් උන කරුමේ තමා මේ.
    ow bn munwa not interested dala tiyenne yt eke 😄
    lankawe food review krana serama un adu kule thamai, kisima gathiyak na
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    ow bn munwa not interested dala tiyenne yt eke 😄
    lankawe food review krana serama un adu kule thamai, kisima gathiyak na
    මම ඉස්සර ආසම එක තම food channel එක බලන එක. එකේ උන් කෑම හදනවා ඊට පස්සෙ පොඩි බයිට් එකක් කාල ඉල්ලඟ එකට යනවා. කොයිම වෙලවකවත් අපිට අප්පිරිය වෙන්නෙ කන්නෙ නෑ. ඒකට මුන්, මොන ගොබ්බ පොන්නයෝ ටිකක්ද මන්ද, අනිත් එක අර ඌරේක් වගේ මහත එකා. කෑමත් එක්ක එපාවෙනවා යකෝ උන්ව දැක්කාම.