මේ වියදම් කරපු සල්ලි දුප්පත් ලමයෙක්ට ඉගන ගන්න දුන්නනම් මොකද
ow bn sirawata....


hama ekama itn eka wage hithanne nane itn


මේ වියදම් කරපු සල්ලි දුප්පත් ලමයෙක්ට ඉගන ගන්න දුන්නනම් මොකද




බදින්නහ් කලින් හොදටහ් හිටියා දැන් වරකා වෙලාහ්මැද්දෙ ගැනිගෙ ගල පරෙවෙලා වගෙ![]()

... ලගින් ඇසුරු කරපු ගැනු කට්ටියත් ඉන්නවා
.... දැන් ඉතින් ඔය සෙල්ලම් බැනේ ....... පින්තුර බලලා පාඩුවේ ඉන්න තමා වෙන්නේ .

ප්රොටින් අධිකහ් කැද ජාති එහෙමහ් වැඩිපුර ලැබිලාහ් ඇතිපෝෂණය වැඩි ඇති බං![]()

Ow ban! Ea Sukannata thiyena salliyak mata na ban....!
Thibuna nam Mage B'day eka dawasata
Sunny Leone wa genalla Partiyak danna thibuna...!!




Radioactive fake gana katha karnawa kiyanne nikan Baduwak virginity eka gana katha karanawa wage wedak ban![]()

මම මෙතන සිල් ගත්තේ නෑ. මම කිව්වේ බඩු වලට සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා කියලයි. අනික ඔය බෙන් කියන එකා මහා ජාතික ආලේ දාගෙන පහුගිය ටියේ කෑ ගහපු එකෙක්.



අම්මේ මුන්ගේ කතවනම් බෞදාගම රැක ගන්න සිය දිවි නසාගෙන හරි... මේන් යකෝ ගෑනියෙක් දැක්කාම බඩුත් යන ලයින් එකේ....අම්මේ මුන්ගේ කතවනම් බෞදාගම රැක ගන්න සිය දිවි නසාගෙන හරි... මේන් යකෝ ගෑනියෙක් දැක්කාම බඩුත් යන ලයින් එකේ....
හැබැයි ඒකත් හොදයි, මිනිස්සුන්ගේ ඇත්ත තත්වය දැනගන්න පුලුවන් වෙන්නේ මේ වගේ වෙලාවට තමයි.අම්මේ මුන්ගේ කතවනම් බෞදාගම රැක ගන්න සිය දිවි නසාගෙන හරි... මේන් යකෝ ගෑනියෙක් දැක්කාම බඩුත් යන ලයින් එකේ....

ආගම් ආලේ බෙරෙනවාහ් එත් බිර්ත්ඩේ එකටහ් සනිලියොන් ගහන්නහ් කතාවහ්