Playboy ආකාරයට උපන්දිනය සැමරූ නර්මදාගේ සැමියා

TomCat077

Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    මේ බුවාගේ FB එකෙන් දැක්කේ....

    5503172ab46cd.png




    දැන් තෙරනවනේ connection එක...මේ අර ඌවේ සිංහයා කියන හුකන්පාරුව නේද?අනුර විදානගමගේ...උගේ මූනේ හැටි දැක්කාම පේනවා හොඳ අයියා කෙනෙක් කියලා.....


    තව නර්මදාගේ අක්කගේද කොහෙද වාසගම තියෙන්නේ දැන් යාපා අබේවර්දන....අර ඇමතියගේ පවුලට සම්බන්ද ඇති....


    5503182748e31.png
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    මේ බුවාගේ FB එකෙන් දැක්කේ....

    5503172ab46cd.png




    දැන් තෙරනවනේ connection එක...මේ අර ඌවේ සිංහයා කියන හුකන්පාරුව නේද?අනුර විදානගමගේ...උගේ මූනේ හැටි දැක්කාම පේනවා හොඳ අයියා කෙනෙක් කියලා.....


    තව නර්මදාගේ අක්කගේද කොහෙද වාසගම තියෙන්නේ දැන් යාපා අබේවර්දන....අර ඇමතියගේ පවුලට සම්බන්ද ඇති....


    5503182748e31.png

    සොන්නයෝ ඇදෙන්නේ සොන්නයෝන්ටම තමයි :yes:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ubath uge adi paare yanna wage hadanne :rofl: playboy party ekak thibboth apitat invite karapan :rofl:

    ඇයි බොටත් ආස හිතුනද playboy පාටි දාන්න?:rofl:

    තොට මොන playboyද සොන්නයෝ චූ කරලා නිදාගනින් :rofl:

    Den harida (tm)
    Mage birthday cake eka kanna kawruth nathuwa bagayak pus kala wiai kala lol
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    balan yaddi rate saali wadi hariyak karakenne hena podi set athare bung:dull:


    ඒක තමයි බන් ධනවාදය, පොඩි සෙට් එකක් සැප විදින කොට, ලොකු සෙට් එක දුක් විදිනවා.
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    ඒක තමයි බන් ධනවාදය, පොඩි සෙට් එකක් සැප විදින කොට, ලොකු සෙට් එක දුක් විදිනවා.
    :dull::dull: kohoma hari MR ekka connection thiyenawa nahaya waten karakila hari :rofl: