Please Help

MLSK

Well-known member
  • May 18, 2010
    2,519
    652
    113
    onna othana....
    mama venadata sinhala unicode dala vada karanava eth dan mage vada karanne naha....

    mata sinhala type karana amarui man computer ekka format kala......

    sinhala unicode software ekka download karala install hitan kala............

    eth hari giye naha...:(:(..
    man unicode font tika damma eth hari giye naha......:(:(....
    mata puluvan nam firefox addon ekkak thiyanavanam denna ekavath karala balanna ....:(:(:(..

    nattam mata mokkak hari vikalpayak denna me vadeta.....

    mata elakiri ekke kisima sinhala unicode ekkak vath kiyavanna baha....

    help ekkak denna loku deyak....
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    oyaa ethakota Service Pack 3 valata hariyana Sinhala Kit eka da install kale? eeka install karaddi permission gana dailog box ekak enavane. eka ehemama thividdi install venna dunna da hariyata?
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    macho,uba issellama dala thiyena unicode okkoma ain karahan(uninstall karahan)ita passe me thread eka hondata kiyavala,windows XP servise pack 3 saha patch eka DL karagena thread eke kiyala thiyena vidiyata karahan
    aniva vade hariyanava.
    thread ekata gihin comment ekakuth dala varen,oya thread eka dala thiyenne ithin sirama porak bn,u ithin kivvoth vade lesatama hari.
    11.gif

    vade hari giyata passe mata rep parak ehama dunnata awlak na
    7.gif


    Menna thread eka