PLEASE HELP

msvperera

Active member
  • Nov 8, 2009
    694
    29
    28
    on earth
    man internet money earn karanna puluwan web wala register wenna hadana hema welawema Sorry IP is already used by other member kiyala enawa. man meeta issara wela mewage regi. wela ne. eth mehema wenne ay, mekata karanna puluwan wisadumak denna pls......:(:(:(:(:(:(

    man internet money earn gena visthara gaththe http://click-easymoneywithme.blogspot.com/

    PLS HELP ME.....Don't leave me without answer
     

    cm2004cm4ever

    Member
    Aug 21, 2008
    1,079
    88
    0
    normally gewannne nethuwa nam static ip ekak ganna ba.. modem eka hari router eka hari off karala tiyala on karanna.. godak wela off karala tiyanna wei machan ethakota ip eka wenaswei nethnam heta ude nam sure ekata new ekak assign wei