Podcasts අහන අය කවුද ඉන්නෙ. ලංකාවෙ සහ පිටරට අයගෙ අහන Podcast මොනවද?

Night Rider

Well-known member
  • Feb 18, 2016
    2,992
    6,174
    113
    Joe Rogan (රෝගන් කාරයා නම් තව ටික කාලයයි youtube ඉන්නේ. පොර spotify එක්ක 100 mil ඩීල් එකක් ගැහුවනේ )
    Tim Pool
    Penguinz0
    Valuetainment
     
    • Like
    Reactions: ACHIK and D_Mad

    CGW

    Active member
  • May 19, 2020
    134
    152
    43
    Sri Lanka
    මම අහන ඒව ටිකක් පහල දාන්නම්

    ලංකාවෙ

    1. ටෙක් කතා ( ඒ කාලෙ ඉදන් අහන නියම Podcast එකක් )
    2. Digital Wave ( අලුතෙන් පටන් අරන් තියෙන්නෙ. කඩ්ඩෙන් කරන්නෙ. හොද දේවල් ටිකක් කතා කරනව වගේ)

    පිටරට

    1. Darknet Diaries ( Stories from darkside of the internet)
    2. Jordan Harbinger show
    3. Waveform ( from MKBHD)
    4. The WAN Show ( from Linus)
    5. Not Overthinking

    Malinda, Sathyajith karana Illumination podcast ekath ahanna. Quality content.
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    මම අහන ඒව ටිකක් පහල දාන්නම්

    ලංකාවෙ

    1. ටෙක් කතා ( ඒ කාලෙ ඉදන් අහන නියම Podcast එකක් )
    2. Digital Wave ( අලුතෙන් පටන් අරන් තියෙන්නෙ. කඩ්ඩෙන් කරන්නෙ. හොද දේවල් ටිකක් කතා කරනව වගේ)

    පිටරට

    1. Darknet Diaries ( Stories from darkside of the internet)
    2. Jordan Harbinger show
    3. Waveform ( from MKBHD)
    4. The WAN Show ( from Linus)
    5. Not Overthinking
    Wrestling observer live
    Wrestling observer Radio
    Bryan and Vinny
    Figure 4 daily
    Roe Rogan
    Big Audio Nightmare
    After Dark Radio
    You're Welcome! With Chael Sonnen
    MMA Junkie Radio
    THE Joe RoganExperience
    Andrew Schluz' flagrant 2 with akash singh
    somewhere in the skies
    Duncan Trussell Family hour
    Louder with Crowder
    Hotboxin with Mike Tyson
    Tim pool daily show
    New England legends
    LondonREAL
    The Benshapiro show
    Spirits
    The Bill burt podcast
    Astonishing legends
    Sasquatch Chronicles
    Mysterios Univers
    The church of what's happening now ; with joey coco diaz
    the ron burgandy podcast
    The Grave Talks
    this past weekend with theo von


    :love::yes::lol::growl::confused::baffled::cool:,

    වෙලාව යනව දැනෙන් නැ බොල........
    Sri Lankan:
    • The Bad Take
    • රට කරවන හැටි
    Outside Sri Lanka:
    • a16z
    • The history of the twentieth century
    • Giant robots smashing into other giant robots
    • Stuff you should know
    • BBC History Extra
    • Dan Carlin's Hardcore History (මේව නම් පට්ට දිගයි. කාලෙකින් අලුත් එපිසෝඩ් එකක් අවෙත් නෑ)
    • BBC Witness History
    • Casefile True Crime
    • Commandline Heroes
    • Stuff to Blow Your Mind
    • The Dig
    • Stuff you missed in history class
    • Common Sense with Dan Carlin
    • When diplomacy fails
    • Talk Python to me
    • CoRecursive - Software engineering interviews
    • Software engineering unlocked
    • The skeptics' guide to the universe
    • All-in-with Chamath, Jason, Sacks & Friedberg
    App:
    Pocketcasts for android
    kohomada bn owa ahanna welawa hada ganne ?
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    ehema ekak ne bn, office ekedi nan aniwa , gedarath ithin relax eke inna welawaka, samhara podcast episode nan notification eka awa gaman ma ahanwa, mona de kara kara hitiyath, :lol:
    ane manda bn mama nam sub kalata passe notification awama
    passe balanawa kiyala hithenawa
    eth balenne na:sorry::sorry:
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    super077

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    1,841
    2,470
    113
    Matara
    Sri Lankan:
    • The Bad Take
    • Illumination
    Outside Sri Lanka:
    • The history of the twentieth century
    • English we speak
    • 6 Minute English
    • Hidden Brain
    App:
    Podcat Player
     
    • Like
    Reactions: gurulugomi