Porn bans in Sri Lanka

monson

Well-known member
  • May 7, 2007
    25,740
    28,863
    113
    netzd5.jpg

    :shocked:
     

    Bigspin

    Well-known member
  • May 27, 2007
    4,241
    3,798
    113
    LONDON
    Yaaan tan mam inne America wala....Ammo ban kara pu eka nam harima balu wade.

    Unta Gon badu tiyagena inna puluwn apita porn movie ekkak baklanna tamai bari...

    Muuuuusalaya.......:(
     

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    Bigspin said:
    Yaaan tan mam inne America wala....Ammo ban kara pu eka nam harima balu wade.

    Unta Gon badu tiyagena inna puluwn apita porn movie ekkak baklanna tamai bari...

    Muuuuusalaya.......:(
    aththa tamai unta gonnu dawasa gane