Yaaluwane...
Mama EK ekata tikak aluthne...Me Rep Power kiyana eka gena thibba thread1k nam dekka...Rep keeyak enna onida eka kotuwak pirenna

poddak me gena kiyala denwada??
Mama EK ekata tikak aluthne...Me Rep Power kiyana eka gena thibba thread1k nam dekka...Rep keeyak enna onida eka kotuwak pirenna


poddak me gena kiyala denwada??
