සල්ලි අදහස අත ඇරලා. ඔබේ සතුරාගෙන් පළිගන්න ආකාරය ත්රෙඩ් එක කියවන්න... 
api wrudu 25 withara mey field eke, gamana hemin , eth hariyata piliwelata, ekai api thamath inne, prime, homeland, blue mountain lage wegaya wadi , ekai unta mehema une 3 denama down., hamadama jayasiri mangalam nah ban mey field eke..aththa kathawa... risk gannath ba, nogenath baa.
නඩු වලට උන් එන්නෙත් නෑ බන්. උබ බොරුවට් වියදම් කරන්ව විතරයි. උන්ගෙ සාක්කු වල ගොඩක් උන් ඉන්නෙ.
example - blue mountain property scam
https://www.newsfirst.lk/2019/07/09/blue-mountain-properties-large-scale-scam/

thaniyen yanna epa, aduma 04-05 ekka palayanethana gihin bahirawayek arakgaththa wage indala thmyi palaweni eka gaththe. meka thmyi karanna wenne eelangata
umba maetama dawask katu kai, eth usawi gane bada ganawata wada eka sapai..ethana gihin bahirawayek arakgaththa wage indala thmyi palaweni eka gaththe. meka thmyi karanna wenne eelangata
prime, homeland thama allan yanava neda?api wrudu 25 withara mey field eke, gamana hemin , eth hariyata piliwelata, ekai api thamath inne, prime, homeland, blue mountain lage wegaya wadi , ekai unta mehema une 3 denama down., hamadama jayasiri mangalam nah ban mey field eke..
api kali 35 idamak wikka, paya 2 . oya wage chance ehemath watenawa, samahra idam hira wenawa..
oww. aththaumba maetama dawask katu kai, eth usawi gane bada ganawata wada eka sapai..
එක තමයි මමත් කියන්නේ. රට තොට ගැන ඇහැ ගහගෙන ඉන්න ඕන එකෙක් මුන්ගේ ජාවාරම් දන්නවා. ගොඩක් මිනිස්සු පිට රට වල අවුරුදු ගණන් දුක් මහන්සිවෙලා ගන්න සල්ලි වලින් තමයි මෙව්වට වියදම් කරන්නේ අන්තිමට ප්රශ්න ගොඩකට හිරවෙන එක තමයි වෙන්නේනඩු වලට උන් එන්නෙත් නෑ බන්. උබ බොරුවට් වියදම් කරන්ව විතරයි. උන්ගෙ සාක්කු වල ගොඩක් උන් ඉන්නෙ.
example - blue mountain property scam
https://www.newsfirst.lk/2019/07/09/blue-mountain-properties-large-scale-scam/
prime watila ban, homeland also same, unge apartment nisa sahenta hira wela, prime nam share market gihin yanthan beruna, colombo yaddi unge office building eka diha chuttak balan yaman ko..prime, homeland thama allan yanava neda?
ubala rupasinghe ayada![]()

puduma thuppahi samajayak bnLand sale okkoma gahanne patta game.Godak ganna unta sorry thamaye.Essara Blue mountain kiyala ekak thibuna cricket series ekakatath sponsor kara un Lankadeepa advertisement kalle front page eka digatama unge e kale.Ethin minissu polime ungen land gaththa anthimata baladdi godak land un bank ekata mortgage karala un kalinma.Koti ganakata wade dunna.![]()
Yes, its possible.Ubata Salli labenne na
Labunat Ada heta kohetma labenne na
Idanma gattat oppuwa labenne na
Salli gena asawa ath erapan hiten. Experience eken kiwe
ඔව් බෑන්ක් ලෝන් සහ එකවර ගෙවනකොට උන්ට වංගු ගහන්න අමාරුයි. එතකොට ගොඩ දාගන්න පුළුවන්
ඒ උනාට කොටස් වසයෙන් ගෙවලා මුළු ගණන සම්පුර්ණ උනත් මුන් ඔය වංචාව කරනවා තව ගානක් කොහොම හරි කඩා ගන්න
Land sale okkoma gahanne patta game.Godak ganna unta sorry thamaye.Essara Blue mountain kiyala ekak thibuna cricket series ekakatath sponsor kara un Lankadeepa advertisement kalle front page eka digatama unge e kale.Ethin minissu polime ungen land gaththa anthimata baladdi godak land un bank ekata mortgage karala un kalinma.Koti ganakata wade dunna.![]()
මේක තමයි ඇත්ත තත්වේ මෙව්වා බලන අයට මම මේ කියන්නේ මුන්ගේ බොරු වලට අහුවෙන්න එපා. අහුවෙලා තමන් දුක් මහන්සියෙන් හම්බ කරගත්ත දේ දීලා තව නඩු හබ වලටත් පැටලෙන්න වෙන්නේ. මුන් එක ඉඩමකින් විසාල ලාබයක් තියාගෙන තවත් අනිත් මිනිස්සුන්ව හුරගෙන කන එක කලාවක් වෙලා තියෙන්නේUbata Salli labenne na
Labunat Ada heta kohetma labenne na
Idanma gattat oppuwa labenne na
Salli gena asawa ath erapan hiten. Experience eken kiwe
Okkotama kalin hora oppu liyana hora perakadoruwo tika pituwahal karanna ona...අප්පා එහෙමද
ඔය land sale කාරයෝ ඔක්කොම වගේ බොරු කාරයෝ. ගෙවලා ඉවරවෙච්ච අයටත් ඔප්පු දෙන්නේ නැතුව තව එක එක එව්වා කියලා සල්ලි කඩා ගන්නවා. නැත්තම් දෙන එක කල් දානවා. මෙව්වට නීති ක්රියාත්මක වෙන්නේ නැහැ. මුන් හතර වටේටම ජරාව දීලා ඔක්කොම අල්ලාගෙන ඉන්නේ
kohenda mcn gatte? full payment eka karana welawema deed eka sign karadaඑහෙම නෑ බං, මම අරන් තියෙනවා. සේල් එකට ගෙවාගෙන යන්න නම් නෙවී. කුට්ටියම දීල ඇන්ඩ් බෑන්ක් ලෝන්. ඒව රී සේල් කරලත් ඉවරයි. ෆුල් ක්ලියර්.
Primeland ehema e seen na neda?එක තමයි මම කලින් කිව්වේ full payment කෙරුවත් මුන් හරි විදිහට ඔප්පුව දෙන්නේ නැති එක ප්රසිද්ධ කතාවක් ජීවිතේට land sale කාරයන්ගෙන් ඉඩම් ගෙවල් ගන්න හොඳ නැහැ. කිසිම අවුලක් නැතුව ගනුදෙනුව අවසන් කරපු එකෙක්වත් මම නම් අහලා නැහැ
kohenda mcn gatte? full payment eka karana welawema deed eka sign karada