WTF. Seems they don't want to fix itYes ... Paid by Bank Transfer to their account @ local commercial bank (@usd to LKR 328)
Sampath & Com Bank Cards Both didn't work
Munge US Suite address ekata ship karanna baye beha ban...koi welave service eka nathara weida danne naWTF. Seems they don't want to fix it
ow patta labai ithin pestro. wena service ekak naha me ganata. mun dan calls, emails walata reply karanawadaMunge US Suite address ekata ship karanna baye beha ban...koi welave service eka nathara weida danne na
I've sent them an emailYes ... Paid by Bank Transfer to their account @ local commercial bank (@usd to LKR 328)
Sampath & Com Bank Cards Both didn't work
aniwa bayaiMunge US Suite address ekata ship karanna baye beha ban...koi welave service eka nathara weida danne na
2 - 3 Days (Un parcel eke items categorize karanava ... ekata wela yanava ethi)Presto eke US address ekata deliver wunata passe portal eke entry ekak add wenna kochchara time ekak usually yanawada?
Item eka nm portal eke penwanawa. Habai basic low-res photos ganna behe. Meke Packing Options wala thiyena Discard Shoebox option eka mokakda? Mata packing gana idea ekak nehe2 - 3 Days (Un parcel eke items categorize karanava ... ekata wela yanava ethi)
moko une awadaItem eka nm portal eke penwanawa. Habai basic low-res photos ganna behe. Meke Packing Options wala thiyena Discard Shoebox option eka mokakda? Mata packing gana idea ekak nehe
ow machan. Dec 29 Ude lankawata awe. Hold wenna thibba package eka but under value karala edama FedEx eken genna gaththamoko une awada
monada gennuwe. Presto awulak nahane ehenam. tax kohomdaow machan. Dec 29 Ude lankawata awe. Hold wenna thibba package eka but under value karala edama FedEx eken genna gaththa
boru wenna athi presto worldwide kiyana service eka witharai dan active. mun meka side income ekak wage ohe karana seen ekak tiyenneLaptop ekak, 990 USD wuna 55% off wela. Presto process eka sahenna slow machan Mn hithuwe December wala gennaganna bari wei kiyala, un busy lu year end nisa. Shipping wune 22K wage gaanak, tax 16K
Lol. Mage Stackry affiliate earnings demmoth Zero shipping ponsLaptop ekak, 990 USD wuna 55% off wela. Presto process eka sahenna slow machan Mn hithuwe December wala gennaganna bari wei kiyala, un busy lu year end nisa. Shipping wune 22K wage gaanak, tax 16K
wenna athi, portal eke features wada kale nehe. Mn email karala process karawagaththe. Habai ship karata passe FedEx un dawas 6n genalla dunnaboru wenna athi presto worldwide kiyana service eka witharai dan active. mun meka side income ekak wage ohe karana seen ekak tiyenne
Reply awada bn?I've sent them an email
awaiting their response