Questions Printer එකක් මේ ගානට මේක හොදයිද ? ගෙදර වැඩ වලට

kavindus

Member
Jul 31, 2023
29
22
3
Rs 17,500

Condition: New
Item type: Printer / scanner
Brand: HP
  • Model – HP DeskJet Ink Advantage 2775 All-in-One Printer

    ✅ CMYK Color Printer
    ✅ LCD Screen with Buttons.
    ✅ 60-sheet input tray.
    ✅ Best value for your everyday printing, scanning, and copying needs.
    ✅ Dual-band Wi-Fi® with self-reset for faster, more reliable connections.
    ✅ Print documents, get high-quality scanning and sharing, and make copies – all from your smartphone.
    ✅ Get sharp text and vibrant graphics with Original HP Ink cartridges.
 

Attachments

  • 126283373_3368027803295091_3895804888055363234_n.jpg
    126283373_3368027803295091_3895804888055363234_n.jpg
    97.5 KB · Views: 71

Roxburyroy

Well-known member
  • Jul 24, 2023
    3,556
    3,958
    113
    Rs 17,500

    Condition: New
    Item type: Printer / scanner
    Brand: HP
    • Model – HP DeskJet Ink Advantage 2775 All-in-One Printer

      ✅ CMYK Color Printer
      ✅ LCD Screen with Buttons.
      ✅ 60-sheet input tray.
      ✅ Best value for your everyday printing, scanning, and copying needs.
      ✅ Dual-band Wi-Fi® with self-reset for faster, more reliable connections.
      ✅ Print documents, get high-quality scanning and sharing, and make copies – all from your smartphone.
      ✅ Get sharp text and vibrant graphics with Original HP Ink cartridges.
    Printer එකක් ගන්න කොට printer එකේ ගාන අඩු එකක් නෙමේ ink cartridges, toner cartridges වල ගාන අඩු එකක් ගන්න. Printer කියන්නේ ink cartridges, toner cartridges business එකක් printer හදන companies වලට. ගොඩක් වෙලාවට ගාන අඩු printer වල ink cartridges, toner cartridges ගාන වැඩි ගාන වැඩි printer එකකට වඩා.
     
    • Like
    Reactions: ehazard

    Cee7

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    3,278
    1,578
    113
    LK
    oya wage printer wala cost eka danne use karanakota cartridge change karanna giyama thamayi. ethakota e salli walin thawa printer 5k withara ganna puluwan. e nisa refill karanna puluwan ink tank system ekak thiyena printer ekak ganna. wadi wiyadamak yanne na refill karanna giyama.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    InkJet ගන්නවා නම් ink tank එකක් තියන එකක්වත් ගන්න
     

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,824
    21,144
    113
    adala nene
    ඉම්ක් ටෑන්ක් එකක් ගන්න මාත් මේ දවස් වල බලනව ගන්න
    ඉන්ක් ටෑන්ක් ඒවා ඔක්කොම 40න් උඩ 😐😐
     

    Roxburyroy

    Well-known member
  • Jul 24, 2023
    3,556
    3,958
    113
    oya wage printer wala cost eka danne use karanakota cartridge change karanna giyama thamayi. ethakota e salli walin thawa printer 5k withara ganna puluwan. e nisa refill karanna puluwan ink tank system ekak thiyena printer ekak ganna. wadi wiyadamak yanne na refill karanna giyama.
    මම කිව්වේත් ඕකට සමාන එකක්.

    Refill tanks තියන ඒවගෙ head එකට එනකන් filter එකක් නැති නිසා head එකම replace කරන්න වෙනවා අවුලක් ආවොත්. Head replacement ඕවාගෙ expensive.

    ඒකයි මම cheapest ම cartridges එන ඒවා ගන්න කිව්වේ. මොකද cartridge එකේම filter එක එන නිසා cartridge replace කරනවා කියන්නේ අලුත් head එකක් replace කරා වගේ තමයි. (එකම නෙමේ ඒ වුණාට මම අදහස් කරන එක තේරෙනවා ඇතිනේ) ඕක නිසා මට නම් cheapest ම cartridges තියන ඒවා ගන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: Voltage

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    Inktank (Ciss unit) printers hodai nitharama print karanawa nam. Nathnam attatama kiwwoth print shop ekakin ganna eka laabai