Programming Language Survey!!!

DeepAnalyzer

Member
Jan 12, 2013
707
108
0
machan elakiri eke Software/IT industry eke wada karana aya innawane.mata danaganna ona ogollo hithana widiyata future ekata honda mona wage languages kalothda?mama nam godak durata experience thiyenne .Net thamai.eth mama dana ganna kamathi industry eke opportunities thiyenne mona wage languages walatada kiyala.specially large software firms wala.anika Google Summer of Code eke .Net walata projects thiyanawada kiyala danna kata hari kiyanna puluwanda?:yes:
 
Last edited:

dakshinasd

Well-known member
  • Feb 23, 2008
    2,820
    1,980
    113
    127.1.1.0
    .NET, JAVA and PHP thama industry eka lead karanne. Hugak enterprise level applications walata JAVA and .NET use karanawa. Small and medium scale web applications/web sites walata PHP use karanawa. Eeta amatharawa C+ walatath hoda illumak thiyenawa.

    Thawa RPG wage languages walata seemitha illumak thiyenawa banks wala. eth future eka mokak wewida danne na...
     

    DeepAnalyzer

    Member
    Jan 12, 2013
    707
    108
    0
    .NET, JAVA and PHP thama industry eka lead karanne. Hugak enterprise level applications walata JAVA and .NET use karanawa. Small and medium scale web applications/web sites walata PHP use karanawa. Eeta amatharawa C+ walatath hoda illumak thiyenawa.

    Thawa RPG wage languages walata seemitha illumak thiyenawa banks wala. eth future eka mokak wewida danne na...

    Java walata wada .Net honda da machan?
     

    DJvodka

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    3,375
    292
    83
    A land like no other
    e kiwwe machan .Net/spring/hibernate/mvc wage da?

    Ow machan. Man .Net gena wediya danne ne. Java web services walatanam Spring, Hibernate, JPA, Struts, EJB wage frameworks gena danaganna ona. language eka witarak denagattata jobs walata ganne ne. Issarahata wena de predict karanna be me field eke:no: ena ekakata adapt wenna puluwan wenna ona