machan elakiri eke Software/IT industry eke wada karana aya innawane.mata danaganna ona ogollo hithana widiyata future ekata honda mona wage languages kalothda?mama nam godak durata experience thiyenne .Net thamai.eth mama dana ganna kamathi industry eke opportunities thiyenne mona wage languages walatada kiyala.specially large software firms wala.anika Google Summer of Code eke .Net walata projects thiyanawada kiyala danna kata hari kiyanna puluwanda?
Last edited:
ena ekakata adapt wenna puluwan wenna ona