Nov 24, 2011
812
217
0
Colombo, Sri Lanka
මචං Project එකක් කරනවනම් හොඳ මාතෘකාවක් කියපල්ලකෝ.... :baffled: එක කෙල්ලෙක් නම් wild life ගැන කරනවා... :(:sorry: අනේ එකක් දීපල්ලා... :rolleyes::nerd:
 

Hasantha125

Well-known member
  • May 21, 2010
    2,785
    1,413
    113
    Sri Lanka
    project eka karanne mokakata dennada?? A/L wage ekakata nam ithin mokak hari karmaanthayak gana karanna Puluwan. University ekakata wage nam ithin eeta wadaa hoda ekak karanna wei.