racing කාර් සහ ටැක්ස් විස්තර විස්තර දන්න කෙනෙක&#3530

Dr_HOUSE

Active member
  • Apr 22, 2011
    564
    107
    43
    New Jersy
    racing කාර් සහ ටැක්ස් විස්තර විස්තර දන්න කෙනෙක&#3530

    මචංලා ඔය අයින් කරයි කියන ටැක්ස් එක බලපාන්නෙ මොන වාහන වලටද.? එන්ජින් කැපෑසිටිය කීයෙන් වැඩි ඒවද..? වෙන කොන්දේසි නැද්ද? දන්න කවුරු හරි ඉන්නවනම් උදව්වක් දෙන්න හම්බකොරපු සොච්චමෙන් රෝද හතරක් ගන්න පුලුවන්ද බලන්න.. ජයවේවා..!!
    දන්නකෙනෙක්ට පේන්න බම්පියක්වත් දාන්න මචංලා.. :)
     

    yasas bandara

    Well-known member
  • Oct 25, 2009
    1,581
    1,240
    113
    Colombo
    මචං president කියපු විදිහට මේක බලපාන්නේ road-legal වාහන වලට නෙවේ sports වලට specially designed (these were the words he used) track-legal වාහන වලටයි.

    මේවා ගෙන්නන්න බලපත්‍ර ගන්න ඕන (මං හිතන්නේ track එකක් අයිති වෙන්න ඕන). (Track එකට ගෙනියන්න වෙන්නේ ලොරියක පටවං තමයි:baffled:)

    සමහර අය කියනවා වගේ "sports" කියන කෑල්ල ගහල තියන සෑම වාහනයක්ම Tax වලින් නිදහස් කරන්න ගත්තොත් මළ කෙලියක් වෙනවා. :lol:
     

    smaldeniya

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,615
    484
    83
    පෘතුවියේ
    මට හිතෙන්නෙ ඔය formula 1 වගේ ඒවට තමා... රජාට formula 1 පදින්න ආසාවක් ඇවිත් වගේ

    ආසියාවට ආස්චර්යය උඹල අපිට පැදුරත් නෑ
     

    nVIDIA

    Member
    Nov 11, 2012
    6,682
    1,079
    0
    127.0.0.1
    nvidialogoi.jpg
     

    Dr_HOUSE

    Active member
  • Apr 22, 2011
    564
    107
    43
    New Jersy
    මචං president කියපු විදිහට මේක බලපාන්නේ road-legal වාහන වලට නෙවේ sports වලට specially designed (these were the words he used) track-legal වාහන වලටයි.

    මේවා ගෙන්නන්න බලපත්‍ර ගන්න ඕන (මං හිතන්නේ track එකක් අයිති වෙන්න ඕන). (Track එකට ගෙනියන්න වෙන්නේ ලොරියක පටවං තමයි:baffled:)

    සමහර අය කියනවා වගේ "sports" කියන කෑල්ල ගහල තියන සෑම වාහනයක්ම Tax වලින් නිදහස් කරන්න ගත්තොත් මළ කෙලියක් වෙනවා. :lol:

    ඒකනෙ බං මාත් කල්පනා කරේ.. :lol::lol: හරියට විස්තරයක් දැනගන්න තැනක් එහෙම දන්නවද?
     

    Dr_HOUSE

    Active member
  • Apr 22, 2011
    564
    107
    43
    New Jersy
    මට හිතෙන්නෙ ඔය formula 1 වගේ ඒවට තමා... රජාට formula 1 පදින්න ආසාවක් ඇවිත් වගේ

    ආසියාවට ආස්චර්යය උඹල අපිට පැදුරත් නෑ

    ඔව් බං.. කාට කියන්නද මේවා..
     

    Saider

    Member
    Oct 25, 2012
    64
    4
    0
    patta car ekak sport kiyana kalla gahala gennana onah..wade godaneh..tack racing walata hadana cars company walin sport cars vidiyatama hadana man hithanne..mkda track racing walata hadanne normal company walin out karana ewa modify karalane.ehema company walin track race walatama kiyala hadane formula thama...engine eka ain karala tourbo engine or super charger ekak thiyala..body kit eka wenas karala ehemana..habai itin oya api kamati street racing walatanan oka sahenta wenas..ann mnda..ape jandipathi thumata racing car pissuwak hadilada dannah :D



    nvidialogoi.jpg


    :D
     
    Last edited:

    SANJEE

    Well-known member
  • May 30, 2006
    40,391
    1,026
    113
    42
    අගනගරේ කිට්ටුව
    කියන්න දුකයි...... ඒත් උඹලා අපි වගේ සාමාන්‍ය ජනතාවට ආයේ වාහන ගන්න පිනක් නෑ..... වාහනයක් ගත්තත් එකට ලයිසන් ගන්න ඊට වැඩ වියදම් කරන්න වෙනවා...... එනිසා වාහන ගන්න එකතු කරපු සල්ලි වෙන ප්‍රයෝජනවත් දෙකට යෙදෙව්වොත් හොඳයි අනාගතේ ගැන හිතලා....... :(:(:(:(:(
     

    guhora

    Well-known member
  • Jan 18, 2012
    901
    64
    48
    Machan mehemai wade, oka dunnath hama ekatama ganna ba, mama hithanne racing lasance one naththam race padina dial ekak wenna ona. nathuwa hama ekatama owa genna dunnoth lankawe racing iwarai