Radiator Coolant අසාමාන්‍ය ලෙස අඩු වෙන්න හේතු මොනාද?

max4uall

Active member
  • Mar 4, 2008
    2,259
    19
    38
    Machan radiator coolant or water adu wenne leak ekak thibunoth witharai. mokada engine eke water circulate wenawa witharai evaporate wenna puluwan bohoma sulu pramanayak witharai. E nisa ohoma wenne leak ekak nisa.

    check the radiator cap
    radiator cover
    Horses

    wahane bonnet eka arala radiator eke bottle eke diha balagena start karapan. katahari kiyapan start karanna kiyala uba check karapa. start karanakota bubbles enawanam compression leak wenawa water line walata. e kiyanne gasket thamai
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    umba ahala tiyana deeta mehema uttara denna baha.. honda uttarayak denna thawa karunu uwamanai..

    habai saralawama kivvot,,

    Radiator cap eka.... eken pressure release wena vaanam e kiyanne colent thamai pitawenne...

    water horse lines wala kohen hari leak ekak ati....

    waura adu wenne oaya karana deka nisa... watura tiyeddi heat webava ban wenama karunu tiyanava....

    watura adu weema oya karunu deka tamai itin... ful chek karavala balanna machan...