btw gossip ponz kenek aawe nadda mekata thamadakke nadda danne na gossip ponz la meka
![]()
ude aawa machan.. uu iita passe dekke nehe

pawu ane

btw gossip ponz kenek aawe nadda mekata thamadakke nadda danne na gossip ponz la meka
![]()


^^ check ur user CPude aawa machan.. uu iita passe dekke nehe
pawu ane
![]()



ඔය රට හරක් හදන්නේ මොනව හරි මගෝඩි නිවුස් එකක් දාල තමන් ගේ පච සයිට් වලට ට්රැෆික් ඇදගන්න. ඒ නිවුස් වලින් කෙළ වෙන්නේ මේ රටට කියන එක ඔය පරයන්ට "ඉන්මැටීරියල්".....
වැඩේ කියන්නේ මුදල් ගෙවීම් වලට ඔය පච සයිට් වලට එළකිරියෙනුත් ට්රැෆික් අදින බූරු හැත්තක් ඉන්න එක..........
මේකෙ ඉන්නව ඔය පච සයිට් වල ඒජන්තයන්......උන් ගේ වැඩේ ම පො*** ත්රෙඩ් දම දම ඒ සයිට් ප්රමෝට් කරන එක.........
උඹ දීපු උත්තරය නම් නියමයි මචං..........
ඔය we*** ගේ පු***ලා දාන බඩ කඩිත්තුවක් දාන්නේ කිසිම තාර්කික පදනමක් නැතුව.......
තර්ක බුද්ධියක් නැති රට හරක් ඉතිං උඩ පැනල ඕව පිළිගන්නේ...........![]()

sirawata,ithin un ganan ganida banmamath dekka oya news eka... oya gossip karayonwa polisiyata allala denna ona ohoma rate hodha nama, aarakshaawa baaldhu karanawata... oka unge janme (Ammagei thaaththagei nohekiyaawa) weradda...
oya UL flight wala apith dekala thiyanawa ona tharam lankaawe godey hu*hthala bonna illa illa crew ekath ekka wali daagannawa... anthimata beela mulu flight ekema wamane daagannawa...ratatath chaater ithin...
lejjawa wahaganna lankawata ewith yaluwonta nedeyanta kiyanne crew eke service charter kiyala....
mama hithanne gossip9 parayath ehema ekak da koheda free bonna hamba welaa kabaraya daagaththa...
thamange tharaha pita karanna boru gothana, rata paawa dena oya gossip9 parayage pacha site ekata hena gahapan..![]()


oya niews eaka math dekka fb eke ... eth man dekka gaman kalapana kale e yako apu UL eke kawadda mehema news ekak awe ape maintenance godak hondai , kawadawath loku complains ne , anika inidiawe thiyena Indigo , wage companies "C-Check" walata planes ewanne UL ekata echara highly recemnded mekenam mokahari boruwak kiyalamehemath pacha danwada man ahanne
eka dawasak man dekke EK eke kawuda dala thiyenwa , UL ekata bad reputation genna kattiya godak wedakaranwa kiyala mekath e wage ekada koheda
UL eka maintain karana standards gena lankawe godak minissu danne nehe... Srilankan airlines wala safety and maintenance gena loke onama airline ekak hoda kathaa karanawa... lankawe safety instructors la wena airlines walatath gihin uganwanwa...
lankaawe dewal walata garahala podi aathal ekak ganna doopath maanasikathwayak thiyana minissu kottashayak innawa machan lankaawe... (EK eketh innawa..) unwa kawadawath hadanna behe machan.. eewa unge demawpiyange weradi...
![]()

![]()
Gee malli. me pic eka FRA wala aragena thiyenne. Lankawe neme![]()
ok i'll re correct 

Machan Umba Konda pana thiyana minihek ban... eken ma.... Me wage site walata gamak denna one... mun karana tharamak karanne ratata Gahana ekamai
ela machan uba honda wedak keruwe
