machan ganna epa, man dakka engine fault ekak kiyala production issue ekak, check before you buy![]()

Enne november lu shipment eka lankawata. car eka hodai danan tharamin marutiyata wada. creed dala thibun 1000 cc ta adu car wala tax adu weawa kiyala.
Ela Machan Tks hoyala balanam![]()
machan saw this on FB just check and see before you buy, even i my self wanted to move to this but wanna be sure before i move
https://www.motorbeam.com/2016/05/c...-kwid-production-suspended-due-engine-issues/