reply to>වැලි මිරිකීම a.k.a ආදරය සිරකිරීම

x-pert

Member
Jun 13, 2006
20,952
77
0
asta said:
Malli godak aadarawanthayo ,adarawanthiyo thamange partner ta neethi danwa.oya araya ekka katha karanna epa.....etc ee wage,anna ethakota ee partnerge nidahasa nathi wenawa.eyata thaman kamathi deyak karanna baha anith kena ekata akamathi nam.ethakota ee aadaraya hariyata athe hira karan inna wali mitak wage.habai thamange partner ta neethi danne nathuwa awankawama aadaraya karanawanam ee partner ta nidahasa thiyena kota ee aadaraya aathata yanne naha.nidahasa nathi aadarayaka thiyena kota duras bawak, aadaraya paludu weemak athi wenne puluwan.ethakota nikan ma duras bawak athi wenawa.nidahase thiyena aadaraya ehema aath wenne naha.eka thama lagata thawa kittu wenawa.
hope u understood malli.
xpert bro hope im write abt the idea of ur poem.if not im sry.this is the way i understood............

ElaKiri sis :D eeka thamai mage kaviyen mama kiyuwe :yes: :yes:
 

jayanthah

Member
Oct 19, 2007
5,392
18
0
Melbourne
A.....ha.........a controll freak...............:lol: :lol: :lol:

I didnt have time to read all the comments & your explanations, therefore go by what I see, what I have to say is the famous sayin
"If you love somebody, set it free............................................etc"

All are different perspectives on a subject which is impossible to describe...............love is only a perception, therefore, it is what you see.............there's no right or wrong answers, explanations, descriptions etc,

You are absolutely right as well as X-Pert,

(A point of view from a man who tried to find what love is & failed)

PS: Sorry Ravi for not looking at this as just a poem, I always, everytime, without a fail do that mistake!!!
 
jayanthah said:
A.....ha.........a controll freak...............:lol: :lol: :lol:

I didnt have time to read all the comments & your explanations, therefore go by what I see, what I have to say is the famous sayin
"If you love somebody, set it free............................................etc"

All are different perspectives on a subject which is impossible to describe...............love is only a perception, therefore, it is what you see.............there's no right or wrong answers, explanations, descriptions etc,

You are absolutely right as well as X-Pert,

(A point of view from a man who tried to find what love is & failed)

PS: Sorry Ravi for not looking at this as just a poem, I always, everytime, without a fail do that mistake!!!


ඔයා නියමයි අයියේ. කලා කෘතියකට විවිධ ප්රතිචාර තියෙන්න පුළුවන්. එවයින් වැඩක් නෑ. කලා කරුවාගේ සන්දර්භය (Perspective?) තුල තමයි කෘතියට අර්ඨ තියෙන්නේ.