asta said:Malli godak aadarawanthayo ,adarawanthiyo thamange partner ta neethi danwa.oya araya ekka katha karanna epa.....etc ee wage,anna ethakota ee partnerge nidahasa nathi wenawa.eyata thaman kamathi deyak karanna baha anith kena ekata akamathi nam.ethakota ee aadaraya hariyata athe hira karan inna wali mitak wage.habai thamange partner ta neethi danne nathuwa awankawama aadaraya karanawanam ee partner ta nidahasa thiyena kota ee aadaraya aathata yanne naha.nidahasa nathi aadarayaka thiyena kota duras bawak, aadaraya paludu weemak athi wenne puluwan.ethakota nikan ma duras bawak athi wenawa.nidahase thiyena aadaraya ehema aath wenne naha.eka thama lagata thawa kittu wenawa.
hope u understood malli.
xpert bro hope im write abt the idea of ur poem.if not im sry.this is the way i understood............
ElaKiri sis
eeka thamai mage kaviyen mama kiyuwe
