1118lakmalkumara

Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    Ubala Dannawada MEkata solution ekak mama utube video

    bala bala eddi computer ekak restart wenawa MOkakkda

    hethuwa ???? danna kenek innawanam mata help ekak deela

    palayalla nathanam Bump plz utube video baladdi vitharai

    mehema wenne
    :dull::dull::nerd::(:(
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    System eka restore karanna hondata vada karapu velavakata. vena video play karaddi vage ehema venne nadda? eka browser ekakadi vitharai da venne?
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    wena ewa play karaddith ehama wenawa meka palaweni parata newei une




    wena ekak nathida machan format karanne nathuwa

    Event Viewer eke thiyena errors vala athi mona file eka ho service eka nisaa da venne kiyala. eeka blala thamai mokak hari karanna venne. naththum codec prashanayaknum K-Lite Codec pack eka vage daala balanna.
     
    • Like
    Reactions: maxxaa

    rcccc

    Member
    Aug 19, 2011
    50,117
    2,571
    0
    36
    -Goodbye-
    boho durata ram case ekak thamayi machan naththam virus gihilla wennath puluwan.game ehema gahanna puluwanda awulak nathiwa.
     

    L KNG

    Well-known member
  • May 17, 2008
    1,461
    217
    63
    ♔♔ D E H I W A L A ♔♔
    වීඩියෝ බලනකොට විතරක් නම් රීස්ටාර්ට් වෙන්නේ සිස්ටම් එකේ කේස් එකක් වෙන්න ඕනෑ. වෙන වෙලවලටත් රීස්ටාර්ට් වෙනවනම් පවර් යුනිට් එක චෙක් කරලා බලන්න. මොකද ඒක සවුත්තු වුණාමත් රීස්ටාර්ට් වෙනවා.
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    boho durata ram case ekak thamayi machan naththam virus gihilla wennath puluwan.game ehema gahanna puluwanda awulak nathiwa.

    gAME gAHANNA PULUWAN MACHAN
    bump tamai bn. Hariyatama danne ne seen eka
    :D

    thaama lede thiyenava da?
    EKAK DEKAK baluwa thawama awe nahe balamu

    වීඩියෝ බලනකොට විතරක් නම් රීස්ටාර්ට් වෙන්නේ සිස්ටම් එකේ කේස් එකක් වෙන්න ඕනෑ. වෙන වෙලවලටත් රීස්ටාර්ට් වෙනවනම් පවර් යුනිට් එක චෙක් කරලා බලන්න. මොකද ඒක සවුත්තු වුණාමත් රීස්ටාර්ට් වෙනවා.
    video baladdi vitharai ehama wenne

    machine eke specs monawada

    Untitled.jpg
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    මචන් ඔහොම කේස් එකක් HP Lap එකක වෙලා, අන්තිමට, MB එක replace කරන්න උනා මට..... :angry: HP Suckz...... :angry:
     

    DJvodka

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    3,375
    292
    83
    A land like no other
    Youtube video baladdi vitharai nam wenne OS eke awlak wenna be. Wena videos play wenawanam,,man hithanne flash player eke awla thiyenne. Mokadda use karana browser eka? firefox nam flash downgrade karanna. Chrome nam flash pluggin eka ekatama enawa. eka disable karala down grade karapu flash version eka enable karaganna chrome wala.
     

    madura199

    Well-known member
  • May 6, 2012
    1,992
    334
    83
    රැම් 2ක් ගහලා තියෙනවනම් එකක් ගලවලා බලහන්