puduma asadaranayak neh ban. minissu RFC account walata ewanne friegn currency walin save karanna neh.
puduma asadaranayak neh ban. minissu RFC account walata ewanne friegn currency walin save karanna neh.
ඔයාට සල්ලි එන්නේ මොන දෙයක් කලාටද?RFC account වලට එන remittances බැංකු බලෙන් රුපියල් වලට හරවනවද?
එහෙම කරන්න එයාලට බලයක් තියෙනවද ?
දන්න කෙනෙක් ගෙන් උපදෙස් අවශ්යයි !
freelance broඔයාට සල්ලි එන්නේ මොන දෙයක් කලාටද?
ඔයා ලංකාවේ ඉදන් freelance කලොත් ඒ එන සල්ලි රුපියල් වලට හරවනවා.
ඔයාගේ වෙන investment එකකින් එන සල්ලි නම් අදාල ලියකියවිලි දීලා නතර කරන්න පුළුවන්. මම එහෙම කරලා තියෙනවා සම්පත් බැංකුවේ.

ekane ban itin lankawata dollar enne nathi eka ahannath deyak da? mun okkoma horaa kaala dan minissu manahnsi wela ganna dollar tika rupiyal karanawa baleneka thama, kabba karapu gon wadak nisa minisu dan dollar ewan na RFC/NRFC walata. puluwan nam wise wala save karanna.
Thanks bro Danuwath karata. Munge puduma neethi neh ban.ලංකාවේ ඉන්න කෙනෙක්ට usd එනවා නම් හැම මාසෙම 07 වෙනිදට ඒ usd ටික auto රුපියල් වලට හැරවෙනවා. රට ඉන්න කෙනෙක් නම්, usd account එක හැදුවේ working agreement එක දිලා නම්, usd විදිහටම ඕනම කාලයක් තියන්න පුලුවන්.
ඔයා රට වැඩ කරන කෙනෙක්ද? ෆ්රීලාන්සින්ද?අනේ මංදා බන් කතා තමයි. මගේ නම් USD තියෙනවා කිසිම අවුලක් නැතුව commercial bank එකේ
man online work karanne Remote Work Agreement ekak dila tamai PFC account eka hadagatte mage tibba dollar convert kare ne bank eken, ehenam meka tama seen eka, aye aluthen ewala balanna onaලංකාවේ ඉන්න කෙනෙක්ට usd එනවා නම් හැම මාසෙම 07 වෙනිදට ඒ usd ටික auto රුපියල් වලට හැරවෙනවා. රට ඉන්න කෙනෙක් නම්, usd account එක හැදුවේ working agreement එක දිලා නම්, usd විදිහටම ඕනම කාලයක් තියන්න පුලුවන්.
thibichcha ewa ehemma thiyenawa aluthin ena ewata thamai meh case eka. Thibichcha ewath withdraw karanawa nam rupiyal karala denneඅනේ මංදා බන් කතා තමයි. මගේ නම් USD තියෙනවා කිසිම අවුලක් නැතුව commercial bank එකේ
Harawala Naha kiyala kohomada bn kiyanne ?කට්ටියක් කියනව එහෙම කරනවලු කට්ටියක් කියනව එහෙම කරන්නෙ නෑලු. මම Peoples Bank මගේ නම් කරල නෑ. රිස්ක් එකක් අරගෙන කරන දෙයක් කරපං
ඉතිං බං මම ඒකෙන් ළඟදිත් Dollar FD එකක් දැම්ම. මම රුපියල් කරොත් මිසක තාම හැරවිලා නෑ.Harawala Naha kiyala kohomada bn kiyanne ?