RMV එකට ගිහින් *ක දෙන්නේ නැතුව වැඩේ කර ගැනීම

LASANTHA19800802

Junior member
  • Mar 3, 2013
    37
    10
    8
    Machan,

    Mage car 1 Lease karala gaththe.Den 3 Yrs wage wenawa.Transfer 1 th ewilla thiyenne.Kalin ekage province eka SP.Mama inne WP. Licence eka awa WP wela.But thama Number plate 2 maaru wela ne WP walata.2-3 parak giya.Un kiyana ewith ne kiyala.
    Mama mokada karanna ona?
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    20f2kxt.jpg  - BUMP elakiri.com
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    ඔය මුකුත් ඕනෙ නෑ බන් රජයේ ගාස්තුවලට අමතරව රු5000 දෙන්න පුලුව්න්නම්
     

    s.shehan

    Well-known member
  • Dec 31, 2012
    1,380
    278
    83
    අද මගේ කාර් එක transfer කරගන්න ගිහින් මාර කට්ටක් කෑවා.
    මේක බලන එකෙකුට ඒවගේ කට්ටක් නොදෙන්නයි මේක ලිව්වේ.

    patta vatina thred ekak ban.
     

    pissu7

    Active member
  • Jul 4, 2013
    468
    25
    28
    machan, Lease karapu wahanayak, lease eka gewala iwara wunama Transfer karanna monawada ona ? kohomada karanne ?

    Thanks
     

    Dntec

    Well-known member
  • Sep 20, 2010
    2,059
    388
    83
    සිංහලදීපේ
    තව එකක් අලුතින් තියනවෝ
    මේක අනිවාර්යයි
    පරණ වාහනයක් තමන්ගේ නමට හරවා ගන්නවා නම් දැන් පරණ අයිති කරුගේ ග්‍රාම නිලධාරි ගෙන් පරණ අයිති කරු මේ වාහනය මෙයාට විකුනනවා කියල සහතික කරපු ලියුමක් ඕනා
    එල +6
    rep+:yes: