hari oya pan dhenna api salli dhila gannam
habai thoga sillarata ba![]()
ehema wenne kohomada
api hadanne hoda guna paan![]()

mokoooo kaa gahanne?????


swabhawika shaaka saara athulath paan da thiyenne????
![]()
![]()




«šLÎm šhåÐÿ»;6230487 said:


mata ehenam karapinchaa paan ekak denna....ow 100% natural paan![]()
menna shadiyo me paan eke mulinma rasa balanna denne oyata
namakuth danna
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
























mama yanoooooooo!!!!!!!!!!!!!! Bye Allllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#####################################################
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
***********************************************************
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
.........................................................................................................

