ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Thursday at 6:17 PM
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
  • 🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    • sayuru bandara
    • Updated: Aug 18, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

RWC ???

  • Thread starter Nohim Ys
  • Start date Oct 16, 2011
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Chat!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
Nohim Ys

Nohim Ys

Well-known member
  • Aug 25, 2011
    3,208
    537
    113
    අපි ගාල්ලේ, හරිය..
    • Oct 16, 2011
    • #1
    කොහොමත් දිනන්නේ NewZealand නේ....
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:



    Final බලන්න දෙයක් නෑ....
    :confused::confused:
     
    Reply
    Ayesh malshika fernando

    Ayesh malshika fernando

    Well-known member
  • Dec 23, 2010
    3,007
    259
    83
    30
    යන එනමං නැ
    • Oct 16, 2011
    • #2
    ow machooooooooooooooooooooooooooooooooo aniwaaaaaaaaaa
    ALL blacks:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     
    Reply
    Nohim Ys

    Nohim Ys

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    3,208
    537
    113
    අපි ගාල්ලේ, හරිය..
    • Oct 16, 2011
    • #3
    Ayesh malshika fernando said:
    ow machooooooooooooooooooooooooooooooooo aniwaaaaaaaaaa
    ALL blacks:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    Click to expand...

    ඒකනේ....
    කිසි Thril එකක් නෑ Final එකේ......:oo::oo:
     
    Reply
    Rovin

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    • Oct 16, 2011
    • #4
    එකෙන්ම :cool:
    කියන්න බෑ ඒත් :oo:
     
    Reply
    Nohim Ys

    Nohim Ys

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    3,208
    537
    113
    අපි ගාල්ලේ, හරිය..
    • Oct 16, 2011
    • #5
    Kathakaranna Deyak na bn...
    Ada Match eka gahapu hatiyata, ungta France kisisma gemak na.... :yes:
     
    Reply
    malinrock

    malinrock

    Member
  • May 24, 2007
    9,093
    580
    0
    38
    colombo
    • Oct 16, 2011
    • #6
    Nohim Ys said:
    Kathakaranna Deyak na bn...
    Ada Match eka gahapu hatiyata, ungta France kisisma gemak na.... :yes:
    Click to expand...

    ow eka atta.nz pack ada maru woodcock.meleamu and franks.
     
    Last edited: Oct 16, 2011
    Reply
    Nohim Ys

    Nohim Ys

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    3,208
    537
    113
    අපි ගාල්ලේ, හරිය..
    • Oct 16, 2011
    • #7
    Mata Aus ewung gana dukath hithuna...
    Aus France ta wada hodai ne bn... Mata mawila penawa France ewung edata kana hati
    :D:D
     
    Reply
    malinrock

    malinrock

    Member
  • May 24, 2007
    9,093
    580
    0
    38
    colombo
    • Oct 16, 2011
    • #8
    Nohim Ys said:
    Mata Aus ewung gana dukath hithuna...
    Aus France ta wada hodai ne bn... Mata mawila penawa France ewung edata kana hati
    :D:D
    Click to expand...

    cooper baye wela muna ball eka full out kala.
     
    Reply
    Nohim Ys

    Nohim Ys

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    3,208
    537
    113
    අපි ගාල්ලේ, හරිය..
    • Oct 16, 2011
    • #9
    Ambhaneta baya wela hiyiye......
    10kin withara guti kanna thiyenawa wage... :P

    Paw kiyalath hithenawa... :(
     
    Reply
    Nohim Ys

    Nohim Ys

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    3,208
    537
    113
    අපි ගාල්ලේ, හරිය..
    • Oct 16, 2011
    • #10
    Ambhaneta baya wela hiyiye......
    10kin withara guti kanna thiyenawa wage... :P

    Paw kiyalath hithenawa... :sorry::sorry::sorry:
     
    Reply
    malinrock

    malinrock

    Member
  • May 24, 2007
    9,093
    580
    0
    38
    colombo
    • Oct 16, 2011
    • #11
    Nohim Ys said:
    Ambhaneta baya wela hiyiye......
    10kin withara guti kanna thiyenawa wage... :P

    Paw kiyalath hithenawa... :sorry::sorry::sorry:
    Click to expand...

    ada mama dekapu hodama rugby gema
     
    Reply
    Kronic

    Kronic

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    9,071
    167
    63
    In the Kronic arena
    • Oct 16, 2011
    • #12
    Aniwa France Ban
     
    Reply
    Nohim Ys

    Nohim Ys

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    3,208
    537
    113
    අපි ගාල්ලේ, හරිය..
    • Oct 16, 2011
    • #13
    malinrock said:
    ada mama dekapu hodama rugby gema
    Click to expand...

    I agree... :yes:
    Patta gatta welawe idalama mara thadiyamak thibune..
    Anith Semiye ehema na...

    Kronic said:
    Aniwa France Ban
    Click to expand...

    :yes:
    Loweth
     
    Reply
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    Gizolaa
    ඊළඟට විජේදාස කියලා කියන්නේ..?🤔
    • Gizolaa
    • Jun 26, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    17
    Views
    793
    Jun 26, 2026
    Tonto
    T
    tupac97
    Results කියන් යමල්ලා
    • tupac97
    • May 10, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    14
    Views
    417
    May 10, 2026
    Lovtus
    Lovtus
    S
    ජෙප්පො දින්න එක ගැන අපි සතුටු වෙන්න ඕන 😍
    • sahan50
    • May 17, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    34
    Views
    921
    May 17, 2026
    jhnnwp
    jhnnwp
    tharakaf
    රුචිරයට හාර්ට් attack එකක් ඇවිත්...
    • tharakaf
    • Jun 28, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 4 5 6
    Replies
    105
    Views
    5K
    Jul 12, 2026
    snm1990
    S
    tharakaf
    ඉරිදා නිවාඩු දවසේ බයියෝ ටොයියෝ ජෙප්පො පොන්නයෝ ඔක්කෝම ටික වරෙල්ලා - ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා උඹලගෙන් අහන්න 😊😊(බය වෙන්න එපා රවට්ටලා අරින්නෙ නෑ🤭🤭)
    • tharakaf
    • Jul 12, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    24
    Views
    635
    Jul 12, 2026
    රෝසි ආච්චි
    රෝසි ආච්චි
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom