Life එකේ සමහර තැන් ඇති නැති වීම දරුනුම විදියට දැනුනු. ඒ feeling එකට React කරන්න අපි හරියට දැන් ගන්න එක ජීවත් වෙද්දි මාරම වැදගත්. ඒක අවුල් ගියාම වෙන දේවල් initial damage එකට වඩා අමාරුයි absorb කරන්න.
lecture එකක කිව්ව එකක් මේක..
ඔයාගෙ ප්රශ්නෙ worse කරගන්නෙ ඔයාමයි. එතනින් උන lose එක හිත හිත ඒක තව යාලු අතරෙ බෙදාගෙන, ඒකෙම එල්ලිලා spend කරන හැම second එකකම මොලේ ඒක important දෙයක් කරලා අපිට දෙනවා.
කරන්න ඕන facts මොනවාද emotions මොනවාද කියලා identify කරගෙන ඊලගට කරන්න පුලුවන් wisest possible step එක ගැන හිතන්න ඕනා.
practical නෑ කියල හිතුවත් ඒක slowly මොලේ accept කරනවා. අපි තමයි අදාල command එක මොලේට දෙන්න ඕන. ඉතුරු ටික ඉබේ process වෙනවා.
facts and emotions මොනවාද කියලා අදුරගන්නෙ මෙහෙමයි. හිතන්නකො breakup එකක් කියලා. Emotions කියන්නෙ පිස්සුවක්. ඔයාගෙ value එකක් නෑ. ඔයාව කාටවත් එපා. ඔයා මදි , ඔයාගෙ look එක අවුල් ඔයාට හොඳ family life එකක් deserve නෑ වගේ time confined විකාර. Facts කියන්නෙ අදාල පුද්ගලයා ඔයාව refuse කරාකියන්නෙ end of your life නෙමෙයි. Expose වෙන්න වෙන්න ඇති තරම් choices /options ඔයාට පෙනෙයි. හැමෝටම අයිතියක් තියෙනවා තමන්ට ඕන දේවල් එපා දේවල් decide කරන්න. ඒක එයාගෙ decision එක උන එක ඒ මනුස්සයගෙ වරදකුත් නෙමෙයි.
reality එකයි අපේ සිතිවිලි අතර ලොකු gap එකක් තියේ.
let things go කියන්නෙ practice කරොත් පුදුමාකාර මානසික නිදහසක්.
1. නිදහසේ වාඩි වෙලා හිතන්න තමන්ට උන දේ ගැන
2. Feelings and Facts අදුරගන්න
3.එකම දේ යාලුවො එක්ක උනත් පුන පුනා කියලා ඒක ලොකු දෙයක් කරගන්න එපා
4. එතනින් නැගිටින විදිය හිතන්න
5. ඒකෙන් උනාට වඩා වෙන්න පුලුවං worse දේ හිතන්න
6. Most importantly think about what u are grateful about yourself
Life is damn short!
lecture එකක කිව්ව එකක් මේක..
ඔයාගෙ ප්රශ්නෙ worse කරගන්නෙ ඔයාමයි. එතනින් උන lose එක හිත හිත ඒක තව යාලු අතරෙ බෙදාගෙන, ඒකෙම එල්ලිලා spend කරන හැම second එකකම මොලේ ඒක important දෙයක් කරලා අපිට දෙනවා.
කරන්න ඕන facts මොනවාද emotions මොනවාද කියලා identify කරගෙන ඊලගට කරන්න පුලුවන් wisest possible step එක ගැන හිතන්න ඕනා.
practical නෑ කියල හිතුවත් ඒක slowly මොලේ accept කරනවා. අපි තමයි අදාල command එක මොලේට දෙන්න ඕන. ඉතුරු ටික ඉබේ process වෙනවා.
facts and emotions මොනවාද කියලා අදුරගන්නෙ මෙහෙමයි. හිතන්නකො breakup එකක් කියලා. Emotions කියන්නෙ පිස්සුවක්. ඔයාගෙ value එකක් නෑ. ඔයාව කාටවත් එපා. ඔයා මදි , ඔයාගෙ look එක අවුල් ඔයාට හොඳ family life එකක් deserve නෑ වගේ time confined විකාර. Facts කියන්නෙ අදාල පුද්ගලයා ඔයාව refuse කරාකියන්නෙ end of your life නෙමෙයි. Expose වෙන්න වෙන්න ඇති තරම් choices /options ඔයාට පෙනෙයි. හැමෝටම අයිතියක් තියෙනවා තමන්ට ඕන දේවල් එපා දේවල් decide කරන්න. ඒක එයාගෙ decision එක උන එක ඒ මනුස්සයගෙ වරදකුත් නෙමෙයි.
reality එකයි අපේ සිතිවිලි අතර ලොකු gap එකක් තියේ.
let things go කියන්නෙ practice කරොත් පුදුමාකාර මානසික නිදහසක්.
1. නිදහසේ වාඩි වෙලා හිතන්න තමන්ට උන දේ ගැන
2. Feelings and Facts අදුරගන්න
3.එකම දේ යාලුවො එක්ක උනත් පුන පුනා කියලා ඒක ලොකු දෙයක් කරගන්න එපා
4. එතනින් නැගිටින විදිය හිතන්න
5. ඒකෙන් උනාට වඩා වෙන්න පුලුවං worse දේ හිතන්න
6. Most importantly think about what u are grateful about yourself
Life is damn short!

mn kiyana ewa serious ganna epa brah
