No one sad for the girls.....?










uba eka skul ekath ekka bala ganin, ekata jesus pali na ne,,, thotaagamak kiyala deak nadda,,,kisima agamakata mehema agaurava karanna epa,,යකෝ මේක හරි කෙලියක්නේ.....මම ප්රින්සිපල් කරපු පල් වැඩකට විරෝදය දැක්වුවාම හැමෝම ඒ ගැන කතා නොකර ක්රිස්තු ගැන කියනවා....තොපි මොන රටක මිනිස්සුද.?
Here you noob..dont post stuff here without any proper confirmation.if this was a real incident that happened it wouldn't be kept quiet.Seriously idiots like you only destroy this country,you buggers are the real terrorists -_-
Delete this thread and that picture !![]()
Nice Pic in de end
Umbalata akon buddha wa insult kalaama hondada...
.....යකෝ මේක හරි කෙලියක්නේ.....මම ප්රින්සිපල් කරපු පල් වැඩකට විරෝදය දැක්වුවාම හැමෝම ඒ ගැන කතා නොකර ක්රිස්තු ගැන කියනවා....තොපි මොන රටක මිනිස්සුද.?
Umbe aagama mokadda ooi....


![]()
![]()
Umbe aagama mokadda ooi....
![]()














Dnt get Angry Bro ...
Still there are stupid people in our society.
we like or not,we have to live with those bastards
![]()
....Mokakdaa banzzz scence1
Pauls eke???
eekata kamati wecha eun tkakut hitiyane ban...Ehema kiyanna epa mchn...Umbalata akon buddha wa insult kalaama hondada...
.....
යකෝ මේක හරි කෙලියක්නේ.....මම ප්රින්සිපල් කරපු පල් වැඩකට විරෝදය දැක්වුවාම හැමෝම ඒ ගැන කතා නොකර ක්රිස්තු ගැන කියනවා....තොපි මොන රටක මිනිස්සුද.?
R U Owner of this country and the religion as well HELA Urumaya says.....go to hell fool.....U check the indicant.... it happened real.
idiots like you ....fool can destroy any citizens life it is Ur pure foolishness. go to hell bugger.


යකෝ මේක හරි කෙලියක්නේ.....මම ප්රින්සිපල් කරපු පල් වැඩකට විරෝදය දැක්වුවාම හැමෝම ඒ ගැන කතා නොකර ක්රිස්තු ගැන කියනවා....තොපි මොන රටක මිනිස්සුද.?
