මහනුවර town salon වල ගණිකා මඩම් කරගෙන යනවා කියන්නේ ඇත්තද, ඔවට ගියපු පොරක් නැද්ද
ඔව් බාබර් සාප්පු ගොඩක් කරන්නේ ගුපියෝ.
උන් කොන්ඩේ කපන මුවාවෙන් ක්ලෝරෆෝම් අල්ලලා සිහි නැති කරවනවා ඉස්සෙල්ලම.
ඊට පස්සේ උන්ගේ වේටින් ලිස්ට් එකේ ඉන්න කොලුකාර ක්ලයන්ට්ස්ලට එන්න කියලා උන්ට උබගෙන් වැඩේ කරගන්න දෙනවා.
උන් වැඩේ කරලා ඉවර වුනාට පස්සේ උබව ආයේ කොන්ඩේ කපන පුටුවේ ඉන්දනවා,
උබට වෙනසක් තේරෙන්නේ නැතිවෙන්න බිත්තියේ ඔරලෝසුවේ වෙලාව උබේ ෆෝන් එකේ වෙලාව එහෙම වෙනස් කරනවා.
ඔන්න ඔහොමයි සැලුන් වල ගණිකා බිස්නස් එක වෙන්නේ.
ඊලග දවසේ උබ කොන්ඩේ කපලා ඉවර වෙලා නැගිට්ටම කොර ගගහ නම් ඇවිදින්නේ
ඒ කියන්නේ උබට වැඩේ සෙට් වෙලා. බාබර්ට උබ සිද්දිය දන්නා බව අගවලා කොන්ඩේ කපපු ගාස්තුවෙන් අඩු කරගනින් උබේ ගාන.

මචන් මම කියන්නේ මේ රුපියල් 150-300 කොන්ඩේ කපන තැන් ගැන නොවෙයි බන්, ඔය ගැණුන්ගේ කොන්ඩ,මේකප් කරන තැන් ගැන, මමත් හරියට සින් එක දන්නේ නැහැකෙප්ප බන්. මම අවුරුදු ගානක් කොන්ඩ කපන්න යනව. එක බඩ්ඩක්වත් ඇහැටවත් දැකල නෑ.
ගෑණුන්ගෙ කොන්ඩ කරන තැන්වල ගණිකා මඩම් දාල ආප්ප දාන්න බං.මචන් මම කියන්නේ මේ රුපියල් 150-300 කොන්ඩේ කපන තැන් ගැන නොවෙයි බන්, ඔය ගැණුන්ගේ කොන්ඩ,මේකප් කරන තැන් ගැන
කොහ්ව්ද මචන් තියෙන්නේ ගනන් කොහොමද නුගේගොඩ අවට තියේදScissors saloon wala kello innawa konde kapanna..ona num saulder and head massage ekak request karanna puluwan
Ara saloon his care eke ara marapu dial ekath oya wage business kara kiyanawa neda?